• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo po svetu: Kovček kot medij

Med potepanji na letališčih vidimo marsikaj. Med drugim tudi inovativno uporabo medijev, kot je kovček.

Vsaj dve prednosti manjših letališč v primerjavi z velikimi sta a) manjša verjetnost dolgega čakanja na prtljago in b) manj možnosti, da se na tekočem traku pojavi 6957 kovčkov, podobnih vašemu. Po drugi strani pa lahko med polurnim čakanjem opazite tudi kakšno zanimivo oglaševalsko akcijo.

Če vas je junija ali julija pot zanesla na letališče Schiphol v Amsterdamu, vas je na zbirališču prtljage z jasnim sporočilom nagovarjal poseben kovček oziroma skrinja. Medtem, ko bi ob pogledu na tekoči trak s prtljago lahko pomislili, »kdo za vraga potuje s skrinjo«, vas preseneti nič kaj obetaven slogan »Zaradi AIDS-a umre milijon ljudi na leto.« z dodanim pojasnilom, da ima Amsterdam 900 tisoč prebivalcev. Skratka, ena od tistih akcij, ko počakate vsaj še »en krog«, da preverite, ali ste prebrali prav. In še enega, da ga je preverila tudi vaša kamera.

Od naročnika akcije, globalne dobrodelne organizacije AIDS Healthcare Foundation (AHF) s sedežem v Los Angelesu, smo izvedeli, da je šlo za del oglaševalske akcije pred konferenco AIDS 2018. Gre za eno največjih konferenc na svetu o tej bolezni, ki je bila v Amsterdamu med 23. in 27. julijem 2018, AHF pa se je tam predstavil s svojo stojnico.