• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kot da bi bili na križarjenju, le da niste

V poletni akciji družbe Royal Carribean se ta predstavlja kot idealna priložnost za družinska potovanja. To ponazarjajo z zabavnimi situacijami z »obeh strani čolna«, torej preživljanja počitnic doma ali na ladji.

Avstralska komičarka Celeste Barber je na Instagramu zaslovela z norčavim posnemanjem objav znanih »instagramerjev« in zvezdnikov. Saj veste, taka slika s plaže in tista »telovadba« v kopalnici. V oglasu, ki je delo agencije whiteGrey, za Royal Carribean jo spremljamo v vlogi mame, ki nas v slogu »zakaj bi potoval, ko pa imamo doma vse« prepričuje, da pravzaprav ne potrebujemo oddiha. In (vsaj) tokrat njena satira deluje proti njej.

Mojstrovine kuharskih mojstrov lahko brez težav posnemate doma, jih dostavite kot izkušeni natakarji, le nered boste morali pospraviti sami. Tudi skok s padalom je mogoče zlahka posnemati (pazite na prepih), o vrhunskih koktajlih pa bi se dalo razpravljati. Ko hec ni več hec, mama tudi sama rezervira križarjenje.