• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Twitter: število mesečnih uporabnikov dol, prihodki gor

Podobno kot Facebook je tudi Twitter z objavo poslovnih rezultatov za drugo četrtletje razočaral analitike in vlagatelje. Platforma ima po novem milijon mesečnih uporabnikov manj. Vendar pa je Wall Street »spregledal« dvomestno rast prihodkov in dobičkonosnost.

Foto: Pixabay

Direktor Twitterja Jack Dorsey je že lep čas napovedoval »čistko« proti lažnim novicam, lažnim računom in botom, ki so platformo izpostavljali kot raj za manipulante in sovražni govor. Povedano drugače: prioriteta Twitterja naj bi bilo »zdravje« (in izbris okrog 70 milijonov računov) in ne rast platforme, ki se sicer že leta sooča s premajhno rastjo števila uporabnikov. Kljub rasti prihodkov in dobičkonosnosti pa se je vrednost Twitterjevih delnic zmanjšala za petino.

Vlagatelji so pričakovali večje število mesečnih uporabnikov, vendar pa se je to zmanjšalo za milijon, večino od tega v »domačih« ZDA. Po drugi strani se je število dnevnih uporabnikov v primerjavi z enakim obdobjem lani povečalo za 11 odstotkov. K rasti naj bi večinoma prispevali mednarodni uporabniki, predvsem iz Japonske, ki je eden Twitterjevih najmočnejših trgov.

Rezultati so torej s finančnega vidika precej bolj spodbudni. Twitter je zabeležil 609 milijonov evrov prihodkov ali skoraj četrtino (24 odstotkov) več kot v enakem obdobju lani. Podobno so se povečali tudi prihodki od oglaševanja, in sicer na 515 milijonov evrov, kar je 23-odstotna medletna rast.  

»Kljub osredotočenosti na blokiranje in odstranjevanje škodljivih profilov je rast števila uporabnikov spodbudna. Vendar pa nas čaka še zelo veliko dela. Verjamemo, da bomo s podobnimi ukrepi pripomogli k dolgoročni rasti in opogumili ljudi, da ostanejo dlje na naši platformi,« nad rezultati ni razočaran Dorsey.