• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne izsesajte življenja iz oceanov

S takšnim sloganom in nazornimi tiskanimi oglasi okoljevarstvena organizacija Greenpeace opozarja na problematiko onesnaženosti.

Akcija se specifično osredotoča na problem plastike v oceanih. Obseg onesnaženja (ki je ponekod resnično velik) je na veliko pozornost javnosti naletel predvsem na družbenih omrežjih, tudi pri nas pa Greenpeace poziva k podpisu peticije proti onesnaževanju.

Kot so povedali v Greenpeacu, se serija tiskanih oglasov osredotoča na slamico kot enega najpogosteje uporabljanih kosov plastike. In te so daleč od tega, s čimer jih običajno povezujemo. Kanadska agencija Rethink jih je uporabila kot kol, na katere je nataknila prebivalce oceanov.

»Slamice so odlična odskočna deska za začetek pogovorov. Toda problematična je vsa odvržena plastika, ki soustvarja problem onesnaževanja. Podjetja morajo biti inovativna do te mere, da bodo močno omejila njeno uporabo,« je povedala Sarah King, vodja kampanj v kanadskem Greenpeacu.