• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Amazon z rekordnimi prihodki od oglaševanja

Amazonovi prihodki od oglaševanja so se na letni ravni povečali za 132 odstotkov na 1,9 milijarde evrov. Poslovni rezultati za drugo trimesečje leta izkazujejo rekorden dobiček, in sicer 2,15 milijarde evrov.

Če je po objavi poslovnega poročila za drugo trimesečje Facebook marsikoga razočaral, je po drugi strani Amazon presenetil in še enkrat dokazal, da ni »le« spletni trgovec. Številke za drugo četrtletje so velikanske. Za zdaj še ne tolikšne kot na primer pri Facebooku in Googlu, pa vendarle.

Promet se je na letni ravni povečal za 37 odstotkov na dobrih 45 milijard evrov, prihodki od storitev v oblaku pa so se s 3,5 milijarde povečali na 5,24 milijarde evrov. Prihodki od naročnin so se povečali za 57 odstotkov na skoraj 3 milijarde evrov.

»Največji uspeh v zadnjih četrtletjih gre več kot očitno pripisati veliki rasti naših najbolj dobičkonosnih storitev pa tudi oglaševanju. Nad pričakovanji so se obrestovale tudi naše naložbe v skladišča, podatkovna središča in marketing,« je povedal Amazonov glavni finančnik Brian Olsavsky.

Celotno poročilo si lahko ogledate tukaj.