• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zakaj vas spletni oglaševalci bombardirajo z enim in istim oglasom?

Ena od najbolj nadležnih stvari med brskanjem po spletu je zagotovo tudi tisti vedno isti oglas za izdelek, ki ste ga kupili že pred meseci. Tudi oglaševalcem to ni nič manj všeč, a kaj ko lahko le malo naredijo, da bi to spremenili.

(Foto: Pixabay)

V junijski raziskavi ameriškega združenja The CMO Club in podjetja za oglaševalsko tehnologijo Thunder, v kateri je sodelovalo 82 direktorjev marketinga z vsega sveta, je 78 odstotkov vprašanih izjavilo, da je »neopravičljivo«, da potrošniki še kar naprej dobivajo oglase za izdelke, ki so jih že kupili. Ob tem pa jih 60 odstotkov navaja, da ne zaupajo povsem v točnost podatkov o pogostosti prikazovanja oglasov. Če ne vedo, kolikokrat ljudje vidijo določen oglas, bodo težko preprečili, da ga vidijo prevečkrat, ali celo slabše – da se jim prikazuje oglas za izdelek, ki so ga pravkar kupili.

Oglaševalci se tega problema zavedajo. Več kot 75 odstotkov od tisoč vprašanih digitalnih oglaševalcev v ZDA je v raziskavi ameriškega podjetja Nanigans navedlo, da vidijo preveč ponovno ciljanih oglasov (angl. retargeting) istega trgovca. In kaj je razlog za to? Ker oglaševalci pogosto uporabljajo ponovno ciljanje in programatično oglaševanje več ponudnikov, ti pa imajo svoje podatke in poročila, se njihovi podatki o tem, kolikokrat posamezni uporabnik vidi določeni oglas, pogosto ne ujemajo. Če upoštevate še vse naprave, kjer se uporabnikom prikazujejo oglasi, od računalnikov in tablic ter telefonov do pametnih televizij, je te podatke še težje pridobiti, ugotavljajo pri analitičnem portalu eMarketer.

Skrajna rešitev tega problema je logična – oglaševalci naj nehajo uporabljati ponovno ciljane oglase. Tudi delež digitalnih oglaševalcev, ki menijo, da bi bil to najboljši pristop, ni skromen. Po raziskavi podjetja Nanigans kar 39 odstotkov vprašanih verjame, da bi se le tako lahko znebili nadležnega predvajanja enega in istega oglasa.