• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili sMMo: Oreščki na velikem plakatu

Lidl je v sklopu tržno-komunikacijske akcije »Vsi že vedo – vi ste potrdili kakovost« za jutranje obiskovalce Ljubljane pripravil okusno presenečenje.

Na veliki plakat na Bavarskem dvoru v Ljubljani so nalepili 300 vrečk z indijskimi oreščki z brusnicami. Ko so si mimoidoči postregli z njimi – mimogrede, pošle so v štirih urah –, se je razkrilo sporočilo z rezultatom za trgovsko družbo Lidl Slovenija pomembne raziskave. V raziskavi kakovosti, ki so jo opravili v sodelovanju z raziskovalno hišo Ipsos, so bili namreč med najboljše ocenjenimi izdelki tudi indijski oreščki z brusnicami Alesto, ki jih je z oceno dobro, zelo dobro ali odlično ocenilo 97 odstotkov vseh vprašanih.

Projekt je Lidlova marketinška ekipa izvedla v sodelovanju s kreativno agencijo Luna\TBWA in medijsko agencijo OMD.