• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uporabniki trikrat bolj aktivni na računalnikih kot mobilnih napravah

Namizni in prenosni računalniki še vedno ohranjajo prvo mesto pri poglobljenem pregledovanju vsebin, ugotavlja iPROM v novi analizi tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev.

Večina spletnih strani (več kot 90 odstotkov) je danes že odzivnih in prilagojenih za mobilne naprave. (Foto: Pixabay)

Uporabniki digitalnih medijev so trikrat bolj aktivni na računalnikih kot na mobilnih telefonih, čeprav se je pregledovanje vsebin na mobilnih napravah lani povečalo za 9 odstotnih točk. Delež mobilnih naprav, ki jih slovenski uporabniki uporabljajo za dostop do digitalnih vsebin, se je s 56 odstotkov povečal na 65. Večina spletnih strani (več kot 90 odstotkov) je danes že odzivnih in prilagojenih za mobilne naprave.

»Vse večja pretočnost in dostopnost paketov za mobilni prenos podatkov tudi v Sloveniji vplivata na rast uporabe mobilnih naprav. Temu se prilagajajo tudi oglaševalci, ki potrošnika vse pogosteje nagovarjajo preko mobilnih naprav. Zato ni presenetljiv podatek, da so spletne strani danes temu že v večini prilagojene. Po drugi strani pa potrošnik, ki se želi v digitalno vsebino poglobiti, to še vedno v veliki meri počne preko računalnika,« je ugotovitve raziskave pospremil Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v digitalni agenciji iPROM.

Chrome še vedno vodi

Med spletnimi brskalniki ohranja vodilni delež Chrome (51 %), sledijo Firefox (24 %), Internet Explorer (15 %) in Edge (6 %). Android je najbolj pogost operacijski sistem na mobilnih napravah, čeprav je njegov delež na letni ravni nekoliko upadel (za 3 %) in zdaj dosega 73 %, pri čemer pa se je povečala uporaba mobilnih naprav z Applovim sistemom iOS (njegov delež je tako 27 %). Na računalnikih s 95 % prevladuje operacijski sistem Windows, in sicer njegova različica Windows 10.