• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nike časti timski duh angleške nogometne reprezentance

Čeprav se angleška nogometna reprezentanca na nedavno končanem svetovnem prvenstvu v nogometu ni uvrstila med tri najboljše in je pristala na nehvaležnem četrtem mestu, pa to ni razlog za žalost. Vsaj tako menijo pri znamki Nike Football, ki je v sodelovanju z agencijo Wieden + Kennedy London pripravila navdihujoč oglas, ki slavi timski duh nogometašev.

Režiser Sam Pilling iz produkcijske hiše Pulse Films in agencija W+K London sta pravkar predstavila novi oglas za Nike Football, hvalnico nepričakovani poti angleške nogometne reprezentance na letošnjem svetovnem nogometnem prvenstvu. Oglas »Verjemite kot eno« (»Believe As One«) prikazuje duh ekipe in razpoloženje Angležev, ki so spremljali nepričakovano uvrstitev angleških nogometašev v polfinale prvenstva. Čeprav konec njihove nogometne avanture ni bil takšen, kot bi si želeli v svojih najdrznejših sanjah, je nastop ene najbolj obetajočih nogometnih ekip, kar jih je v zadnjih časih imela Velika Britanija, povezal narod. In prav to je zgodba, ki jo lahko spremljamo v oglasu. Ta v le štirih dneh od objave na YouTubu beleži že skoraj 1,8 milijona ogledov.