• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram je najbolj priljubljena platforma za vplivnostni marketing

Priljubljenost družbenega omrežja Instagram na svetovni ravni med vplivneži in posledično tudi oglaševalci še narašča. Med posameznimi državami sicer obstajajo določene razlike; na nemškem govornem območju namreč Instagram in YouTube hodita z roko v roki.

(Foto: Pixabay)

Izjema je seveda tudi Kitajska, kjer je večina največjih svetovnih družbenih omrežij, vključno s Facebookom, Instagramom, Snapchatom in YouTubom, prepovedana. Vplivneži se tam tako najbolj zanašajo na lokalne družbene platforme, kot sta Weibo in WeChat, ugotavlja analitični portal eMarketer.

Na nemškem govornem območju, ki vključuje Avstrijo, Nemčijo in Švico, Instagram prinaša 34 odstotkov vseh prihodkov od vplivnostnega marketinga, YouTube pa mu tesno sledi z 31 odstotki. Facebook je s 13 odstotki šele na tretjem mestu.

Pri eMarketerju sicer ugotavljajo, da pomen Instagrama za izvajanje akcij vplivnostnega marketinga narašča skoraj povsod po svetu. V februarski raziskavi, ki jo je na svetovni ravni izvedla agencija za vplivnostni marketing Activate, je 88,9 odstotka vplivnežev izjavilo, da zdaj še v večji meri kot lani uporabljajo Instagram za sodelovanje z oglaševalci. Poleg samih objav na Instagramu se pri sponzoriranih objavah najraje poslužujejo Instagram Stories.

Kot poroča eMarketer, priljubljenost Instagrama za vplivnostni marketing narašča sorazmerno s številom njegovih uporabnikov, kar seveda ne preseneča, saj se oglaševalci usmerjajo tja, kjer so potrošniki. Kot primer navajajo Indijo, kjer je število uporabnikov Instagrama v zadnjem letu poraslo kar za 123 odstotkov, kar je tudi najhitrejša rast na svetovni ravni. Tako ni presenetljivo, da je 78 odstotkov vplivnežev v Indijo izpostavilo Instagram kot tisto platformo, katere pomen se bo le še povečeval.

Pri eMarketerju sicer pričakujejo, da se bo število uporabnikov Instagrama letos na svetovni ravni povzpelo za 18,4 odstotka, kar pomeni, da jih bo že 714,4 milijona. Največ uporabnikov Instagrama je na Švedskem (68,9 odstotka vseh tamkajšnjih uporabnikov družbenih omrežij), sledita Indonezija (62,8 odstotka) in Norveška (57,7 odstotka).