• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bruketa&Žinić&Grey in Addiko v ožjem izboru za nagrade Euro Effie

Hrvaška agencija Bruketa&Žinić&Grey in banka Addiko sta se z oglaševalsko akcijo za pakete tekočih računov uvrstili v ožji izbor za nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost Euro Effie. To je tudi edina akcija iz regije nekdanje Jugoslavije, ki se poteguje za te prestižne nagrade. In ne le to – gre tudi za edino akcijo za finančne storitve v celotni Evropi, ki se je uspela prebiti do ožjega izbora.

Maja Čulig (Addiko) in Ivanka Mabić Gagić (Bruketa&Žinić&Grey).

»Že to, da smo prišli v ožji izbor za nagrade Euro Effie, je izjemen dosežek, še posebej če upoštevamo dejstvo, da tekmujemo s podjetji in kreativnimi agencijami iz celotne Evrope, s proračuni in viri, o katerih lahko mi le sanjamo. A z dobro komunikacijsko strategijo, kakovostno in izvirno kreativno rešitvijo ter predano ekipo ni nič nemogoče,« je izjavila Maja Čulig, direktorica marketinga v skupini Addiko. Kot dodaja Ivanka Mabić Gagić, direktorica mednarodnega poslovanja v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, banka Addiko od predstavitve nove blagovne znamke dosega odlične poslovne rezultate na trgu, česar pa ne bi bilo brez dobre in dinamične ekipe, v kateri so tako predstavniki oglaševalca kot tudi agencije.

Zmagovalce bodo razglasili 16. oktobra v Bruslju.