• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Je umetna inteligenca naslednja industrijska revolucija?

Kar 80 odstotkov predstavnikov evropske panoge digitalnega oglaševanja meni, da umetna inteligenca prinaša novo industrijsko revolucijo, saj naj bi občutno vplivala na prihodnost digitalnega oglaševanja.

(Foto: Dreamstime)

Gre za ugotovitev vseevropske raziskave, ki jo je med več kot tisoč odločevalci izvedla digitalna medijska agencija Xaxis v sodelovanju z Evropskim uradom za interaktivno oglaševanje (IAB Europe), z njo pa je želela preučiti trenutni in prihodnji vpliv umetne inteligence na digitalno oglaševanje. V poročilu »Umetna inteligenca: mit proti realnosti v svetu digitalnega oglaševanja« ugotavljajo, da odločevalci v panogi digitalnega oglaševanja, vključno z oglaševalci, agencijami, mediji in posredniki, prepoznavajo občuten prispevek, ki ga umetna inteligenca zagotavlja pri doseganju rezultatov v digitalnem oglaševalskem ekosistemu. Skoraj 80 odstotkov vprašanih meni, da dobro razumejo umetno inteligenco, in večina jih je prepričanih, da bo pozitivno vplivala na njihove poslovne cilje. Polovica jih trdi, da je umetna inteligenca že izboljšala njihovo produktivnost in povečala konkurenčno prednost. Predvsem pa so izpostavili boljše možnosti ciljanja, ki jih omogoča – torej pravi osebi na pravem kraju ob pravem času. Boljše ciljanje kot veliko prednost umetne inteligence navaja 61 odstotkov agencij, 42 odstotkov medijev in 53 odstotkov posrednikov.

Med glavnimi izzivi za prihodnost umetne inteligence v digitalnem oglaševanju vprašani izpostavljajo predvsem manjše zanašanje na človeški nadzor (47 odstotkov) in pridobivanje verodostojnih podatkov (55 odstotkov). Kot sklenejo avtorji poročila, bo zato treba vzdrževati pozitivno in produktivno ravnovesje med umetno inteligenco, človeško delovno silo in končnimi potrošniki.

»Največji potencial umetne inteligence, ki pa še zdaleč ni ni izkoriščen, je v njeni zmožnosti doseganja optimalnih poslovnih rezultatov in ne v uporabi preprostih metrik,« meni John Wittesaele, predsednik za regijo EMEA v podjetju Xaxis, medtem ko Townsend Feehan, direktorica IAB Europe, dodaja, da uporaba umetne inteligence v digitalnem oglaševanju omogoča boljše ciljanje, optimizacijo in poslovno rast.