• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Skaza z blogerji nagovarja mlajše potrošnike

Podjetje Skaza, ki je nedavno predstavilo novo blagovno znamko Pick&Go, sestavljiv set plastičnih izdelkov za piknike in kampiranje, se je v okviru komunikacijske akcije »Ste za druženje« odločilo za sodelovanje z blogerji. Na natečaju so izbrali pet slovenskih blogerjev, ki svojim sledilcem poskušajo »pričarati najlepše doživetje piknika«.

Kot so sporočili iz podjetja Skaza, so se za sodelovanje z blogerji odločili, ker želijo zgodbe njihove blagovne znamke popeljati skozi sodobne komunikacijske poti v digitalnem svetu in ustvarjati aktualne, zanimive vsebine s področja druženja in preživljanja prostega časa v naravi. Najboljšega ustvarjalca in zapisovalca »piknik zgodbe« med petimi finalisti bodo nagradili z izdelki lastne blagovne znamke in dvodnevnim bivanjem v Garden Village Bled.

Vse zapise bodo objavljali na profilih podjetja Skaza na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, LinkedIn in YouTube. »Verjamemo, da lahko s takšnim pristopom vzpostavimo učinkovito komunikacijo z mlajšo ciljno skupino. Prepričani smo, da lahko na takšen način spodbudimo zanimanje tudi tistih mladih, ki podjetja Skaza in njihove blagovne znamke še ne poznajo,« še sporočajo.

Pet slovenskih blogerjev, ki so bili izbrani na natečaju podjetja Skaza.