• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Zgodovina je zanimivejša, če jo lahko popiješ

Agencija 101 je s kampanjo za Union Experience na Slovenski cesti opazno popestrila sprehajalne poti na obeh straneh. Tudi zamujanje avtobusa se je v tem primeru izkazalo za informativno.

Na svetlobnih vitrinah mimoidoče nagovarjajo slogani v angleščini in slovenščini in oglašujejo Union Experience, ki združuje sprehod skozi muzej, proizvodnjo in obisk Union Pivnice. Vitrine med drugim sporočajo: »Najprej ogled muzeja, nato pijača s prijatelji. Pri nas imaš lahko oboje naenkrat.«, »Zgodovina je precej bolj zanimiva, če jo lahko popiješ.« in »Skrivnost proizvodnje, ki jo lahko okusiš.«

Če ste zamudili avtobus Ljubljanskega potniškega prometa, ste lahko vseeno izvedeli, kdaj je odprta pivnica.

Ana Sušteršič, kreativna direktorica v Agenciji 101, poudarja dejstvo, da kadar tipični turist obišče določeno prestolnico, je pivo pogosto ultimativni cilj turističnih ogledov, celo nagrada za trdo opravljeno delo, ki rezultira v odkljukanih obveznostih. "Zato smo pri razvoju ideje za inspiracijo vzeli ravno ta vpogled. Union Experience smo predstavili kot edinstveno turistično znamenitost Ljubljane, v kateri je pivo najpomembnejši razstavni eksponat, katerega konzumacija je vključena v sam program. V centru komunikacije tako ni ogled muzeja, pivovarske zgodovine, proizvodnje …, ampak presenetljiva novica, da si vse to obiskovalec lahko ogleda s pivom v roki."