• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Slovensko-nemški gospodarski zbornici in Zavarovalnici Triglav ugledne nagrade za vsebinski marketing

Inštitut za vsebinski marketing (Content Marketing Institute), ki podeljuje nagrade največjim dosežkom na področju vsebinskega marketinga na svetu, je razglasil zmagovalce. Slovensko-nemška gospodarska zbornica prejme eno, Zavarovalnica Triglav pa dve nagradi.

Dvojezična revija Ambition Slovensko-nemške gospodarske zbornice je slavila v kategoriji združenj. Posebna številka interne revije Zavarovalnice Triglav Obzornik je dobila nagrado kot najboljša tematska publikacija in za najboljšo naslovnico.

Slovenija je imela sicer še dva finalista, in sicer Obzornik v kategoriji internih publikacij, revija Preprosto Lidla Slovenije pa najboljši dizajn tiskane publikacije. Vsa nagrajena in nominirana dela urejajo v agenciji PM, poslovni mediji, ki je tretje leto zapored v ožjem izboru za agencijo leta (do 100 zaposlenih).

Na konferenci vsebinskega marketinga Content Marketing World, ki bo med 4. in 7. septembrom v Clevelandu, pa bodo razglasili dobitnike štirih najpomembnejših nagrad (dve za agencijo leta – prvo podelijo agenciji z do 100 zaposlenimi in drugo agenciji z več kot 100 zaposlenimi, projekt vsebinskega marketinga leta in vsebinskega marketingarja leta).

Seznam vseh nagrajencev in finalistov najdete tukaj.