• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sir Martin Sorrell se po 87 dneh »odsotnosti« vrača s prvim prevzemom

S prevzemom nizozemske agencije MediaMonks je Sir Martin Sorrell, ustanovitelj in nekdanji direktor največjega oglaševalskega holdinga WPP, napoveduje »podjetje prihodnosti«.

Potem, ko je MediaMonks (v slovenskem prevodu medijski menihi, zato se tudi zaposleni preprosto označujejo za menihe) letos na festivalu Cannes Lions prejel 18 levov, se je zanj začela prevzemna vojna. Za mrežo, ki ima 11 pisarn v 10 državah, sta tekmovala Sorrellova nova družba S4 Capital in nekdanja WPP. Torej vsekakor ne gre za »kar eno« agencijo, temveč agencijsko mrežo z naročniki, kot so Amazon, Google, Netflix in Johnson & Johnson.

Agencija je prevzem, ki ga ocenjujejo na 300 milijonov evrov, že pozdravila in Sorrela tudi s posebnimi vizitkami (na fotografiji) imenovala za »starejšega meniha«. Nasprotno WPP prevzema ni sprejel zlahka in je svojega ustanovitelja obtožil, da je izkoristil notranje informacije. Ta jim je za revijo Campaign odvrnil, da je MediaMonks tako ali tako že hotel prevzeti v času vodenja WPP-ja.

»Cilj prevzema je naročnikom ponuditi digitalne storitve, ki so agilne, učinkovite in s kreativnimi rešitvami premijske kakovosti,« so v sporočilu za javnost zapisali v S4 Capital. Poudarjajo še, da je S4 Capital »nova družba za novo dobo« in popolnoma drugačna od WPP-ja. Ta se zadnja leta spopada z očitki, da gre za monolit, ki je nepovezan in predvsem neprilagodljiv.