• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Odhostaj od mame« v ožjem izboru oglaševalskega festivala Ad Stars

Futura se je z akcijo za Vzajemno »Odhostaj od mame« uvrstila v ožji izbor festivala AdStars, največjega azijskega oglaševalskega tekmovanja v Aziji. Uvrščena je bila tudi med devet najboljših interaktivnih kampanj.

229-članska žirija festivala Ad Stars, ki bo med 23. in 25. avgustom 2018 v južnokorejskem Bosanu, je izmed 20 342 prijavljenih del iz vsega svetaizbrala 1.719 finalistov. Posebnost festivala Ad Stars je, da se za nagrade lahko poteguje vsakdo, prijave so brezplačne in potekajo vse leto.

Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri, je bil drugič v širši (internetni) žiriji in tudi zato so se v agenciji odločili za prijavo del. »Uvrstitev med finaliste v kategoriji interaktivnih kampanj nam predstavlja svetovno potrditev, da je kampanja »Odhostaj od mame« vzoren primer tega, kako naj izgledajo, pripovedujejo in vpletajo digitalne kampanje prihodnosti,« je za MM povedal Bohinec.

»Odhostaj od mame« je letos na 27. SOF-u prejela tri zlata in eno srebrno priznanje. na 07. Diggitu pa zlato nagrado. Osnovna ideja akcije temelji na podatkih Organizacije za sodelovanje in razvoj, da je Slovenija druga država na svetu po številu mladih, ki še vedno živijo pri starših. Akcija oglašuje dopolnilno zavarovanje, ki ga mladi potrebujejo ob izgubi študentskega statusa ali po dopolnjenem 26. letu, ko niso več zavarovani po starših in opozarja na prej omenjeni problem.