• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi Publicis uradna agencija Coca-Cole v regiji CEE

Poleg mreže McCann bo odslej tudi Publicis kot uradna oglaševalska agencija skrbela za tržnokomunikacijske aktivnosti Coca-Cole v regiji CEE.

Foto: Pixabay

Na natečaju so sodelovale pisarne iz Milana, Bukarešte, Skopja, Ljubljane, Beograda in Budimpešte. Večina lokalnih agencij je že začela s sodelovanjem s Coca-Colinimi podružnicami. »Za naročnika je v regiji prednost predvsem močna prisotnost in s tem celovito, tako kreativno kot tudi izvedbeno pokrivanje vseh trgov in to s strani vseh ekspertiz znotraj mreže Publicis One. Torej podpora, ki jo dobro sinhronizirano in orkestrirano Coca-Cola na vseh teh trgih hkrati želi in potrebuje,« je povedal pravi Toni Tomašek, član vodstva za poslovni razvoj Publicis One Adriatic.

Do zdaj je bila uradna agencija Coca-Cole izključno McCann, po novem pa bo proizvajalec pijač sodeloval tako z McCannom kot tudi Publicisom.

Iz Publicisa so še sporočili, da so predstavljeno idejo na natečaju že testirali v Romuniji. Kot še posebej velik uspeh poudarjajo dejstvo, da bo vsako leto težko pričakovana božična akcija za celotno regijo nastala pod kreativno in produkcijsko taktirko Publicis One Adriatic. Vodi jo makedonska pisarna pod vodstvom Vasilija Čorluke skupaj z beograjsko pisarno in naročnikom. Tudi Publicis Ljubljana tudi že snuje lokalno platformo ob sodelovanju Coca-Cole z Olimpijskim komitejem Slovenije.