• Facebook
  • Twitter
  • RSS

32. Epica pravi »Rez!«

Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, so razkrili svojo oglaševalsko akcijo. Agencija Wieden+Kennedy Amsterdam z oglasom izpostavlja, da ne gre za tekmovanje, ki ga ocenjujejo kreativci.

»Kreativci, ki nagrajujejo kreativce, ki nagrajujejo kreativce, ki nagrajujejo kreativce. Svet oglaševalskih nagrad ima vzpostavljen model, kjer kreativci nagrajujejo druge kreativce v neskončnem ciklu. Epica je nekaj popolnoma drugega. Želeli smo poudariti, da s svojim, novinarskim vidikom, ta krog prekinja,« so kreativno rešitev komentirali v oblikovalskem studiu W+K Amsterdam.

»Razvili smo igriv tipografski jezik, ki konceptualno pojasnjuje začarani krog »Kreativci nagrajujejo kreativce«. Pri tem pomagata fotografiji predmetov, ki nam ga vizualno in dobesedno pomagata prekiniti. Vizualni jezik vidimo kot identiteto, ki deluje tako statično kot tudi v gibanju.«

Osrednja tema sta odgovornost in domišljija

Predsednik letošnje žirije bo Tony Chambers, direktor znamčenja in vsebin pri reviji Wallpaper. »Kot osebo z veliko strastjo do oblikovanja, znamčenja in komuniciranja me zelo veseli, da se bom pridružil kolegom novinarjem in bomo skupaj presodili, kdo v tem trenutku ustvarja najbolj inovativna in kreativna dela,« je povedal ob imenovanju. Med člani žirije, v kateri so le predstavniki medijev, je deseto leto zapored tudi urednik Marketing magazina Marjan Novak.

Letos bodo podelili dve novi veliki nagradi, prvo za odgovornost, s katero bodo v sodelovanju z organizacijo ACT Responsible, ki podpira družbeno odgovorno oglaševanje, nagradili najboljše delo v javnem interesu, drugo pa za alternativne medije. Ta je namenjena najizvirnejši akciji v netradicionalnih kanalih, kot so ambientalno in izkustveno oglaševanje, dogodki in druge promocijske poteze.

»Vedno si prizadevamo razvijati se skupaj z oglaševalsko industrijo, zato se nam je zdelo, da nam manjkata prav ti dve kategoriji. Prva še posebej izpostavlja kreativnost v dober namen, druga pa časti izvirnost v celi vrsti kanalov, ki segajo onkraj tradicionalnega oglaševanja,« pravi Mark Tungate, uredniški direktor Epice, in dodaja: »Veseli nas, da bomo ti in druge nagrade podelili v Amsterdamu, enem od naših najljubših mest, ki se ponaša s svojo kreativno živahnostjo.«

Žiriranje, podelitev nagrad in konferenca bo med 12. in 15. novembrom v Amsterdamu.