• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Instagram se gre televizijo

Instagram je zagnal nov kanal, Instagram TV, ali krajše IGTV. Storitev, ki je na voljo kot aplikacija, omogoča uporabnikom objavljanje in deljenje daljših, do eno uro dolgih video posnetkov. Gre za občuten napredek, saj so lahko do zdaj uporabniki objavljali do 60-sekundne video posnetke.

Posebnost aplikacije je v tem, da Instagram posnetke objavlja vertikalno (polni zaslon mobilnega telefona) in ne horizontalno, kot smo navajeni. Glede na to bo aplikacija očitno namenjena samo mobilnim telefonom, ne pa tudi namiznim računalnikom. IGTV na njih trenutno ne deluje.

Aplikacija ob odpiranju ponudi video vsebine vseh uporabnikov, ki jim sledite na Instagramu, pri čemer morajo biti vsebine pripravljene posebej za kanal IGTV. Z objavljanjem video posnetkov lahko začnete tudi sami, saj je IGTV podobno kot na primer YouTube namenjen vsem uporabnikom. IGTV si lahko namestite kot samostojno aplikacijo ali pa ga uporabljate v kombinaciji s klasično uporabo Instagrama.

O tem, kako se bo IGTV »prijel«, smo vprašali strokovnjaka za Instagram Zorana Trojarja. »O uspehu je težko špekulirati. Instagram doslej ni razočaral z novimi funkcionalnostmi, vendar se v preobrazbi iz osredotočene aplikacije v široko platformo lahko zgodi tudi to, da del uporabnikov začne iskati drugo možnost, ki bo bližje njihovemu ozkemu interesu. Fotografija in enourni video pač nista več isti medij in v milijardi Instagramovih uporabnikov je veliko milijonov »zombijev«. Torej takšnih, ki imajo sicer odprt račun, vendar aplikacije redko ali nikoli več ne uporabljajo, saj so po uvedbi algoritma prikaza izgubili nekdanji občutek skupnosti.«

Pri MM-u smo si posnetke že ogledali in ugotovili, da bodo zelo primerni za spremljanje priljubljenih ustvarjalcev vsebin, kot so Vice, Mashable, Nasa in Rolling Stone. Po prvem občutku se nam zdi, da bodo IGTV »zasedli« profesionalni ustvarjalci vsebin, medtem ko bodo IG Stories ostale ljubiteljem.