• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Po »težkem« letu ima YouTube skoraj dve milijardi mesečnih uporabnikov

YouTube je v zapisu na blogu objavil, da ima 1,9 milijarde mesečnih uporabnikov in napovedal številne novosti. Najbolj odmevna je YouTube Music., ki je zdaj tudi uradno tekmec Applu, Amazonu in Spotifyju.

»Tukaj najdete vse«, so pri YouTubu napovedali eno največjih letošnjih novosti. YouTube Premium, prej imenovana YouTube Red, bo za naročnino 12 dolarjev ponujal vsebine brez vmesnih oglasov in številne vsebine YouTubove lastne produkcije. Z naročnino pa dobite tudi drugo veliko novost, storitev YouTube Music. S tem se YouTube pridružuje Applu, Amazonu in Spotifyju, ki že imajo podobne storitve za poslušanje glasbe. Številni strokovnjaki napovedujejo, da se na tem področju obeta še pravi »šov«.

Kot dodatno prednost izpostavljajo predvajanje glasbe v ozadju. Saj veste, tudi če se vam na telefonu zaklene zaslon, je »konec glasbe« in veliko preklinjanja ob vnovičnem zagonu aplikacije. Dovolili vam bodo tudi prenose, kar ste prej počeli na legalen ali pa ne tako zelo legalen način z različnimi spletnimi orodji.

V zapisu je Neal Mohan, vodja produktnega razvoja pri YouTubu, oznanil še številne pomembne novosti za ustvarjalce, vključno z dodatnimi možnostmi monetizacije in gradnje skupnosti ter povezovanja ustvarjalcev s ciljnimi občinstvi.

Posamezni kanali bodo lahko zdaj na primer neposredno (torej prek kanala na YouTubu in ne prek spletne strani) prodajali svoje izdelke in organizirali dogodke. Med drugim so začeli s testnimi različicami Stories, ki sta si jih od Snapchata že izposodila Facebook in Instagram.

Za YouTubom in njegovim matičnim podjetjem Alphabet je sicer »pestro« leto, ki so ga zaznamovale številne pomanjkljivosti pri nadzoru spornih vsebin. Glas so povzdignili tudi številni oglaševalci. Za zdaj ni videti, da bi omenjene afere negativno vplivale na rast števila uporabnikov. Po novem ima YouTube več kot 1,9 milijarde mesečnih uporabnikov, kar je 200 milijonov več v primerjavi z letom 2017.