• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dober dan, Dobre zgodbe!

Mladinska knjiga Založba je v juniju predstavila spletni portal Dobre zgodbe. Vsebinsko se osredotoča na vsebine s področij življenjskega sloga, zdravja in prostega časa. Posebno pozornost namenjajo tudi ljubiteljem dobrega branja in knjig.

»Vsi kdaj pa kdaj potrebujemo dober nasvet. Dobrezgodbe.com je portal, ki mu nasvetov nikoli ne zmanjka, tako kot ne pravih idej,« samozavestno pravijo v Mladinski knjigi Založbi. Ustvarja ga ekipa urednikov in tekstopiscev Mladinske knjige na podlagi preverjenih virov – knjig. Sodelujejo tudi z zunanjimi strokovnjaki, kot so pediatri, psihologi in psihoterapevti ter različnimi ustvarjalci in pisci.

Portal se pozicionira kot portal za življenjski slog s primarno ciljno skupino aktivnih odraslih med 25 in 48 let, ki iščejo verodostojne informacije na spletu. Bralci lahko izbirajo med štirimi sklopi, in sicer Družino, Prosti čas, Zdravo življenje in Beremo. Tematike obsegajo vse od tega, kako si obogatiti in olajšati življenje, priporočil za vzgojo otrok in skladne partnerske odnose pa do navdihujočih misli in predlogov za pripravo večerje.

Obujanje zaspane bralne kulture

Pika Novak, vodja projekta pri Mladinski knjigi Založbi, pravi, da so najbolj priljubljene uporabne in praktične vsebine. »Najbolj brani članki na našem portalu so s področja družine, vzgoje in partnerskih odnosov. Opažamo tudi, da so zelo iskane tudi tiste vsebine, ki ponujajo odgovore na vprašanje, ki bralce v določenem trenutku najbolj zanimajo. Naj gre za iskanje predlogov za družinski izlet, nasvete za vrtnarjenje ali načrte za ročne spretnosti. Velik doseg imajo tudi članki s področja branja, kar nas še posebej veseli.«

Pri Mladinski knjigi Založbi so se za projekt odločili tudi zato, da bi spodbudili zanimanje za branje in s tem obudili bralno kulturo. »V poplavi hitrih novic, ki šokirajo in vznemirjajo, želimo ustvarjati verodostojne vsebine, polne navdiha in dobrih idej, vsebine, ki bogatijo in navdušujejo,« pravi Katarina Peterlin, izvršna urednica portala. »Želimo si, da bi portal podžigal vedoželjnost in spodbujal željo po branju. Branje je namreč začetek čarobne poti, kot je v pogovoru o knjigah za naš portal povedala Zvezdana Mlakar.«

Potencialna priložnost za oglaševalce

Portal v Mladinski knjigi Založbi vidijo tudi kot odlično priložnost za podjetja, ki želijo svojo ponudbo s pomočjo kakovostnih vsebin približati svojemu ciljnemu občinstvu. »Z vsebinskim portalom želimo našim oglaševalcem omogočiti ustvarjanje celovitih zgodb, umeščenih med vsebine z uporabno vrednostjo in visoko stopnjo zaupanja,« je prepričana Martina Dolgan, vodja marketinga in oglasnega trženja pri Mladinski knjigi Založbi.

V aktualni marketinški akciji oglašujejo več različnih vsebin portala, ki bi uporabniku vzbudile prijeten občutek (»feel good«) in pripomogle k boljšemu vsakdanu. Vključujejo tako imenovane »imidž« oglase (»feel good« – Dobre zgodbe za dober dan), oglase razdeljene po tematskih sklopih, kot so družina, prosti čas, zdravo življenje in beremo, in razne akcije z vključitvijo uporabnikov v obliki nagradnih iger, poskusnih branj, spletnih iger, vsebinskih paketov in tečajev.

Poudarek na spletnem oglaševanju

Glavnina marketinških aktivnosti je sicer namenjena spletnemu oglaševanju. Uporabljajo optimzacijo v spletnih iskalnikih, oglaševanju preko mrež Google Display, Google Search in iPROM, YouTuba ter drugih družbenih omrežij (Facebooka, Instagrama in Twitterja). Tu jim sledi 120 tisoč sledilcev, z omrežji pa pokrivajo različne ciljne skupine, med drugim interne spletne strani Mladinske knjige: emka.si, mladinska.com, spletne strani revij (pil.si, revijagea.si, rd.mladinska.com), Svetknjige.si in internih e-novic.

»Posvečamo se tudi vsebinskemu sodelovanju s primernimi vplivneži, različnimi ustanovami, neprofitnimi organizacijami, s podjetji, s katerimi vsebinsko že sodelujemo, in s perspektivnimi mladimi, kot so mladi pisci, kreativci in start-upi,« pojasnjuje Dolganova.

Ob tem dodaja, da niso pozabili na tradicionalne medije, kot so televizijsko oglaševanje, oglaševanje na radijskih postajah velikega dosega ter objavah v tiskanih medijih, primernih za omenjeno ciljno občinstvo. »Logično je, da smo in bomo vključili tudi vse naše tiskane medije ter primerno umestili predstavitev portala tudi na dogodkih, ki jih organizira Mladinska knjiga. Če sklenem, marketinški splet je pester, prepleten in bogat, takšen kot mora biti, da doseže čim več potencialnih uporabnikov.«