• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V ospredju 32. Epice odgovornost in domišljija

Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, so na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions predstavili svojo novo oglaševalsko akcijo, novosti v tekmovalnem programu in predsednika letošnje žirije. Za oglaševalsko akcijo ob letošnji Epici so poskrbeli v kreativni agenciji Wieden+Kennedy iz Amsterdama, kjer se bodo med 12. in 15. novembrom 2018 odvijali žiriranje, konferenca in podelitev nagrad Epica.

Predsednik letošnje žirije bo Tony Chambers, direktor znamčenja in vsebin pri reviji Wallpaper. »Kot osebo z veliko strastjo do oblikovanja, znamčenja in komuniciranja me zelo veseli, da se bom pridružil kolegom novinarjem in bomo skupaj presodili, kdo v tem trenutku ustvarja najbolj inovativna in kreativna dela,« je povedal ob imenovanju. 

Letos bodo podelili dve novi veliki nagradi, prvo za odgovornost, s katero bodo v sodelovanju z organizacijo ACT Responsible, ki podpira družbeno odgovorno oglaševanje, nagradili najboljše delo v javnem interesu, drugo pa za alternativne medije. Ta je namenjena najizvirnejši akciji v netradicionalnih kanalih, kot so ambientalno in izkustveno oglaševanje, dogodki in druge promocijske poteze. »Vedno si prizadevamo razvijati se skupaj z oglaševalsko industrijo, zato se nam je zdelo, da nam manjkata prav ti dve kategoriji. Prva še posebej izpostavlja kreativnost v dober namen, druga pa časti izvirnost v celi vrsti kanalov, ki segajo onkraj tradicionalnega oglaševanja,« pravi Mark Tungate, uredniški direktor Epice, in dodaja: »Veseli nas, da bomo ti in druge nagrade podelili v Amsterdamu, enem od naših najljubših mest, ki se ponaša s svojo kreativno živahnostjo.«