• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions 2018: Dan po oglaševalski tekmi

Letos sta bili v ožjem izboru mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions dve slovenski agenciji, in sicer Agencija 101 in Grey Ljubljana. Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v Grey Ljubljana, in Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101, sta z nami delila vtise po najprestižnejšem oglaševalskem tekmovanju. Za mnenje smo povprašali tudi mlada leva Medejo Kraševec in Damijana Peniča.

Spodbuda za naslednje leto tudi za druge slovenske prijavitelje

Žirija je v ožji izbor danes izbrala nadaljevanje lanskega (sanjskega) projekta Grey Ljubljana »Lahkonočnice«. Projekt se je potegoval za leva v kategoriji odnosov z javnostmi, družbenih omrežij in upravljanje s skupnostmi.

»Čeprav smo močno stiskali pesti za vsaj enega leva, smo seveda uvrstitve v ožji izbor neskončno veseli. Tudi to je za nas izjemno priznanje. Prav tako smo navdušeni nad uspehom kolegov iż Agencije 101. Pozdravljamo ambicijo in pogum ter hkrati upamo, da bo letošnji uspeh v Cannesu opogumil tudi druge agencije in znamke, za bitko na najpomembnejšem svetovnem odru naslednje leto,« je povedala Petra Krulc.

V izjemni družbi nominirancev

Agenciji 101 je letos na festivalu debitirala z projektom Skrita soba pobega«, ki so jo zasnovali za Unicef Slovenija. Z uvrstitvijo v ožji izbor je prepričala žirijo v tekmovalni skupini odnosov z javnostmi.

»Uvrstitev med 10 odstotkov najboljših akcij na svetu je velik uspeh, na katerega smo zelo ponosni. Še posebej, ker gre za zelo zahtevno podkategorijo odnosov z javnostmi (Excellence in PR–Corporate social responsibility).

Naš projekt se je znašel v izjemni družbi nominirancev za titanskega leva, kjer je sama ideja vredna samo 20 odstotkov skupne ocene. Če k temu prištejemo še kanski debut Agencije 101 in realni učinek akcije, ki ga je dosegla v lokalnem okolju, pa se že veselimo naslednje priložnosti,« je povedal Peter Vidmar.

 »Združi slovenske festivale, jih pomnoži z 10000 pa dobiš Cannes Lions«

Slovenskima mladima levoma je uspela uvrstitev med najboljših šest mladih kreativcev na svetu. Vsekakor NI razloga za slabo voljo.