• Facebook
  • Twitter
  • RSS

A1 Slovenija ponuja storitev za analizo podatkov

S storitvijo A1 Mobility Insights A1 omogoča analizo anonimnih in agregiranih masovnih podatkov.

Foto: Pixabay

»Področje podatkovne znanosti je prineslo spoznanje, da se v masovnih podatkih skrivajo informacije, ki so zelo pomembne za razumevanje podjetja in njegovih strank ter so ključne za učinkovito odločanje. Do istega spoznanja smo prišli tudi sami, pri tem pa ugotovili, da lahko odgovore na vprašanja zagotovimo tudi našim poslovnim partnerjem,« storitev pojasnjujejo v A1 Slovenija.

Zato so kot del skupine A1 Telekom Austria vložili v start-up, skupaj s katerim so razvili rešitev, ki s pomočjo lastnih naprednih algoritmov na podlagi množice anonimiziranih in agregiranih podatkov omogoča tako sami družbi in kot tudi poslovnim partnerjem sprejemati prave odločitve.

Podjetjem bodo s storitvijo A1 Mobility Insights od julija naprej ponujali orodje za analizo masovnih podatkov in s tem vpogled v vedenje skupine strank. Storitev bo v ponudbi kot rešitev »na ključ«, obljubljajo pa prilagoditev potrebam posameznega podjetja in panoge.

Prilagodljiv bo tudi dostop do poročil. Ta bodo na razpolago na spletnem portalu kadar koli in od koder koli. A1 Mobility Insights omogoča analizo različnih lokacij, vse od trgovine na drobno do celotne občine ali regije.. »Izkušnje iz Avstrije, kjer je ta storitev že v uporabi, kažejo, da po njej, vsaj v prvi fazi, najpogosteje povprašujejo podjetja s področij turizma, prodaje na drobno in prometa,« je povedal Janez Križan, direktor digitalne transformacije in inovacij v A1 Slovenija.