• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Med dobitnik leta tudi dve rešitvi na področju zdravja

V tekmovalnem delu letošnjega mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions izstopata dve družbeno odgovorni akciji, ki sta bili nagrajeni tudi z velikima nagradama. Ena daje glas paraliziranim, druga pa pomaga iskalcem organov.

Ko pomežikanje dobi slovnična pravila in leva

Oglaševalska agencija TBWA/Indija Mumbaj je za fundacijo Asha Ek Hope in Inštitut NeuroGen Brain&Spine ustvarila zmagovalni izdelek. Gre za družbeno storitev, ki je prejela veliko nagrado v kategoriji zdravstvenih storitev (»Good Health«). Izumili so nov znakovni jezik, kjer se namesto rok ali besed za komunikacijo uporabljajo oči.

V prvi vrsti gre za brezplačno knjigo in elektronsko knjigo z angleškimi razlagami, namenjeni lažji komunikaciji paraliziranih z njihovimi svojci in medicinskim osebjem. Zagotovo ima še velik potencial. Ali se lahko razvije v pravi jezik, bo zagotovo zanimivo opazovati.

Iščeš darovalce, najdeš leva (in darovalce)

Zdravstveni velikan Montefiore je z oglaševalsko agencijo JohnXHannes New York in Serial Pictures ustvaril interaktivno akcijo »#GiveYourHeart«, ki spodbuja k darovanju organov. Akcija je prejela veliko nagrado v kategoriji zdravja in dobrega počutja (»Health & Wellness«).

Na filmskem festivalu Tribeca je bil najprej predvajan 48-minutni film s pretresljivo zgodbo, ki prikazuje obe strani, bolnikov na eni in kirurgov na drugi sttani. Oglasne panoje za film pa so izkoristili za interaktivno doživetje.

Ob prislonitvi mobilnega telefona na srce je zaradi delitve srčnega utripa na panoju »oživela« glavna protagonistka filma. Na ta način in s hitrim postopkom (15 sekund) so k prijavi na seznam darovalcev spodbudili vse sodelujoče in opazovalce. Celotna akcija vključuje film, spletno stran, aplikacijo in zunanje oglaševanje.