• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj se skriva za »manjkajočo črko«?

Ob ogledovanju družbenih profilov agencije Pristop ste prejšnji teden lahko naleteli na ... veliko tiskarskih napak. Kot nam je zaupala Petra Muth Zupanc, vodja tržnega komuniciranja v Pristopu, je šlo za vključitev v mednarodno akcijo »Manjkajoča črka« (»Missing Type«).

»Na pobudo nosilcev kampanje smo po vzoru drugih podjetij iz svojih logotipov odvzeli črke, ki predstavljajo krvne skupine. Namen kampanje smo podprli tudi tako, da smo sporočila na ta dan, zapisana in govorjena, pripravili brez črk A, 0, B in AB,« je za MM povedala Petra Muth Zupanc. Ob tem sogovornica dodaja, da je pomembno, da kot podjetje spremljaš okolje, v katerem deluješ, in z namenom učinkovitosti v komuniciranju vključuješ tudi aktualne tematike.

Za Instagram so tako pripravili kratke video posnetke, v katerih zaposleni prebirajo Pristopova vodila brez omenjenih črk, preimenovali so tudi profil agencije na Instagramu, novice na Facebookovi strani pa so bile tokrat zapisane brez črk. Medije so o okrogli mizi, na kateri so sodelovali tistega dne, prav tako obveščali z bolj (po)sebnim sporočilom.

»Svetovni dan krvodajalcev in odmevno mednarodno kampanjo »Missing type« (»Manjkajoča črka«) smo v svoje komunikacijske kanale vključili, ker menimo, da je ozaveščanje javnosti o pomembnosti krvodajalstva glede na potrebe in stanje zalog krvi ključnega pomena za reševanje življenj,« sklene sogovornica.