• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nagrade 07. Diggita: Enki

V naslednjih dneh bomo podrobneje predstavili oglaševalske akcije in oglase, ki so na 07. Diggitu dobili veliko nagrado. Tokrat so na vrsti trije (zlati) projekti agencije Enki.

V kategoriji neprofitne organizacije je Enki dobil zlato nagrado z akcijo »Half Down«, ki so jo ustvarili za Društvo za Downlov sindrom Slovenije). Ob črnem petku, prazniku nakupovanja, so se odločili za dobrodelno akcijo in obdarovali otroke z Downovim sindromom.

V tekmovalni skupini izdelki in storitve za otroke pa so bili nagrajeni za projekt »Grinalnice«, ki so ga ustvarili za JKP Prodnik. Vesoljček Grini na Zemlji opazi nered, zato se s svojim plovilom spusti, da bi pomagal. Izziva z iskanjem predmetov in pravilnim razvrščanjem v zabojnike za smeti, predvsem tiste, ki jih pogosto napačno odlagamo.

Tretjo zlato nagrado pa so dobili v kategoriji javni sektor. Z oglaševalsko akcijo so želeli povečati uporabo domene .si. Po zgledu otroške »papajščine« so ustvarili pogovorni jezik na osnovi .si, sisijščino. »Posisijščili« so medije, da bi zmotili z besedilom, ki v nadaljnjih korakih zabavno integrira uporabnika in ga usmerja na Imej.si, kjer lahko nadaljuje z registracijo .si.