• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Prijavljena petina manj del

Prijavitelji so v tekmovalni del mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions prijavili 32.372 del. Precejšen padec v primerjavi z lani, ko se jih je za nagrade potegovalo 41.170.

Organizatorji festivala so sporočili, da je bil padec zaradi sprememb v tekmovalnem delu pričakovan. »Upokojili« so tri kategorije, in sicer digitalne akcije (cyber), celostne akcije (integrated) ter promocija in aktivacija (promo & activation). Tako so ukinili 120 podkategorij, kar naj bi prispevalo k 13-odstotnemu padcu števila prijav v primerjavi z lanskim tekmovanjem.

Publicis je lani prav v času festivala napovedal začasen umik z oglaševalskih tekmovanj, čeprav popolnoma odsoten ne bo. Zaradi odločitve enega največjih oglaševalskih holdingov je število prijavljenih del nižje za 8 odstotkov.

To je sicer trend v zadnjih letih. Lani so prijavitelji prijavili 41.170 del, leta 2016 pa 43.101, kar je bilo tudi rekordno število v zgodovini festivala Cannes Lions. 

Organizatorji sicer izpostavljajo, da se je v primerjavi z lani povečalo število prijavljenih del naročnikov in medijev. Oglaševalci so prijavili za 84 odstotkov več del kot lani, mediji pa 59 odstotkov več.