• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Svetovno prvenstvo blagovnih znamk

Čez nekaj ur bosta na stadionu Lužniki reprezentanci Rusije in Savdske Arabije odigrali prvo tekmo svetovnega prvenstva v nogometu. Na najpomembnejši športni dogodek leta pa se seveda niso pripravljali le nogometaši.

Foto: Pixabay

Po poročanju Bloomberga naj bilo svetovno prvenstvo »težko« kar 2,4 milijarde dolarjev ali dve milijardi evrov. Televizijski mreži Fox in Telemundo naj bi že razprodali ves oglaševalski prostor, čeprav jih po pisanju ameriških medijev »skrbi« neugoden termin tekem za ameriške gledalce. Zanimiv argument glede na dejstvo, da se reprezentanca ZDA na SP tokrat ni uvrstila prvič po letu 1986.

Več kot tretjino oglaševalskega denarja naj bi prispevala kitajska podjetja, čeprav – zanimivo – tudi kitajske reprezentance na turnirju sploh ne bo. Kot lahko vidite na primerih spodnjih akcij, ne bodo manjkali »stalni« oglaševalci na velikih nogometnih dogodkih, kot so McDonald's, Coca-Cola, Adidas, in Nike.

»FOMO«

Naročnik: Visa

Agencija: AMV BBDO

»Ustvari odgovor«

Naročnik: Adidas

Agencija: 72andSunny

»Kdo je ukradel pokal?«

Naročnik: bwin

Agencija: BBH

»Sanjaj«

Naročnik: Lidl

Agencija: TBWA

»Svetovno prvenstvo 2018«

Naročnik: Coca-Cola

»Kaseta upora«

Naročnik: Beats by Dr. Dre

Agencija: Independent Films

»Ples na ulici«

Naročnik: Qatar Airways

Agencija: 180 Kingsday

»Navijanje«

Naročnik: Hyundai

»Droni na svetovnem prvenstvu«

Naročnik: Budweiser

Agencija: Anomaly

»Kako nastane himna?«

Naročnik: Umbro

Agencija: LOVE