• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook testira sistem ocenjevanja za blagovne znamke

Kot je razvidno iz prvih fotografij, bo Facebook ob osnovnih podatkih blagovnih znamk, kot so všečki in odzivnost na sporočila, ponudil tudi svojo oceno strani.

Foto: Social Media Today

Facebookovo uradno pojasnilo je zelo ... Facebookovo. »Testiramo sistem ocenjevanja od 1 do 10. S tem bi ljudem radi pomagali pri iskanju odličnih blagovnih znamk. Sistem temelji na številnih spremenljivkah, med drugim na ocenah strank in priporočilih uporabnikov.«

Pri Facebooku so še zapisali, da bo oceno mogoče izboljševati z na primer odzivnostjo na sporočila in seveda dobrimi ocenami uporabnikov. Številni strokovnjaki so stari sistem že označili kot »tistega, kjer ste si želeli čim več dobrih ocen uporabnikov, novega pa kot tistega, ko si boste želeli še več dobrih ocen uporabnikov.«

Realnejše ocenjevanje strani

Po mnenju Mihe Rejca, vodja oddelka za družbena omrežja v iPROMu, s to potezo Facebook izpostavlja pomen revidiranja uporabniške izkušnje, ki jo oglaševalci vse bolj izpostavljajo v svojih trženjskih strategijah. Večji razpon in bolj kompleksen sistem ocenjevanja lahko namreč omogoča bolj transparentno ocenjevanje.

»Premik iz arbitrarnega povprečja ocen vseh uporabnikov k bolj kompleksnemu izračunu ocene, ki bo upošteval še druge dejavnike, gre predvsem v smeri, da se zagotovi čim bolj realno oceno strani nekega podjetja in zmanjša prostor za manipuliranje s to oceno, ki je bilo do zdaj, predvsem pri manjših straneh, relativno preprosto.«