• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zakaj pa vi čutite Slovenijo?

Slovenska turistična organizacija (STO) z digitalno kampanjo »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« našo državo oglašuje z vključitvijo državljanov.

Foto: Pixabay

Komunikacijska zasnova akcije temelji na povabilu prebivalcem in obiskovalcem (turistom) Slovenije, da povedo, zakaj in kako čutijo Slovenijo ter delijo svoja doživetja s ključnikom #ifeelsLOVEnia na družbenih omrežjih in s tem pripomorejo k prepoznavnosti Slovenije doma in v svetu. »Tako se krepi naša prepoznavnost v tujini preko iskrenih sporočil, ki verodostojno krepijo zaupanje v znamko I feel Slovenia,« za MM pojasnjuje Maja Pak, direktorica STO.

Navdih črpali tudi v akciji »Slovenija, moja dežela«

Ob tem dodaja, da so v STO spremljali uspešne digitalne kampanje drugih držav, kot primere dobrih praks. Pobuda za akcijo je nastala na podlagi lastnega znanja in izkušenj, navdih pa so črpali tudi v legendarni akciji iz leta 1986, »Slovenija, moja dežela«.

»Od takrat je minilo že 32 let, načini promocije so se z razmahom interneta bistveno spremenili, a naša Slovenija ostaja še vedno edinstveno lepa dežela, ki navdihuje s svojo raznolikostjo narave, kulture in doživetij. In to sporočilo smo želeli deliti preko sodobnih digitalnih platform,« pojasnjuje sogovornica.

Pri izvedbi poslovnega dogodka oziroma predstavitve akcije v obliki povabila na slovenski piknik so k sodelovanju povabili agencijo Propiar, ki jim pomaga tudi pri komunikacijski nadgradnji osnovne ideje akcije.

S skupnimi močmi ustvarjamo viralno komunikacijo

Vključitev državljanov v promocijo lastne države seveda ni novost, ena najbolj odmevnih je »Švedska številka«, kjer ste lahko poklicali naključnega Šveda ali Švedinjo. Z akciji »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« vabijo vseh dva milijona prebivalcev Slovenije, da postanejo ambasadorji Slovenije, na način, da svoja doživetja in najljubse kotičke delijo preko družbenih omrežij.

»Na STO smo prepričani, da smo vsi, ki živimo v Sloveniji, najboljši ambasadorji Slovenije. Radi imamo njene lepote in jih radi delimo. S tem s skupnimi močmi ustvarjamo viralno komunikacijo in Slovenijo postavljamo na globalni zemljevid kot eno najlepših, najbolj zelenih in raznolikih držav na svetu. S tem krepimo moč znamke in približamo njene vrednote prebivalcem in tujim obiskovalcem« je prepričana sogovornica.

Dolgoročni projekt, ki ga bodo še nadgrajevali

Posebej so k projektu povabili tudi partnerje slovenskega turističnega gospodarstva. Torej tam, kjer se največ turistov zadržuje v času visoke turistične sezone. Ta projekt jim daje možnost, da spodbudijo svoje goste k delitvi #ifeelsLOVEnia, tudi z označbo svoje destinacije ali nastanitve. »Gre za celovito promocijsko akcijo, ki komunicira jasno in osredotočeno sporočilo preko različnih ciljnih skupin hkrati. Gre za dolgoročni projekt, ki ga bomo še nadgrajevali.«