• Facebook
  • Twitter
  • RSS

07. Diggit: Drogi Kolinska obe veliki nagradi

V okviru sedme slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji TSmedie in Marketing magazina so podelili dvanajst zlatih nagrad in dve veliki. Največ zlatih nagrad, in sicer tri, je prejela agencija Enki, obe veliki nagradi pa je dobila Droga Kolinska.

Foto: Črt Piksi

Zlato nagrado v avtomobilski industriji je dobil Renault Nissan Slovenija za akcijo  »Renault Captur: Drugačnih 24 ur« v kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo pa kampanja Vzajemne »Odhostaj od mame«, ki je delo agencije Futura. V kategoriji hrana in pijača je zlata nagrada pripadla agenciji Agenciji 101 in blagovni znamki Donat Mg za akcijo »Pizza Potizza«. Zlato nagrado v kategoriji javni sektor sta dobila agencija Enki in JKP Prodnik za spletno mesto imej.si.

V kategoriji neprofitne organizacije so podelili dve zlati nagradi, in sicer akciji »Half Down« (Enki in Društvo za Downov sindrom Slovenije) in »Heroji furajo v pižamah« (Luna TBWA in Zavod Vozim). Zlato nagrado v kategoriji šport je prejela Agencija 101 za Petrolov »Tekmujmo skupaj«. V kategoriji trgovina je slavila »spletna skupnost Lidl Slovenija«, ki jo Lidl Slovenija izvajajo v sodelovanju z Mediodromom. Mediodrom je sicer prejel še eno zlato nagrado, in sicer v kategoriji turizem za strategijo upravljanja prisotnosti Adrie Airways na družbenih omrežjih.

V kategoriji prodaje je nagrado za spletnega pogovornega bota prejelo Gorenje, med izdelki in storitvami za otroke pa »Grinalnice« agencije Enki, ki so jo ustvarili za JKP Prodnik. V kategoriji storitve je zlata nagrada pripadla akciji »Nevidni izzivi«, ki jo je za Morela okulisti ustvaril Renderspace.

Posebno omembo žirije 07. Diggita sta si zaslužila projekt »50 odtenkov slovenskih fasad« avtorjev Hane Godina, Toma Klemena, Mance Marolt, Tomoteja Predaliča in Gašperja Novaka, in spletno mesto dozdravnika.si, ki so jo ustvarili v podjetju SRC Infonet.

Poleg enajstih zlatih nagrad je žirija izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike dveh  velikih nagrad. Pri obeh je naročnik Droga Kolinska oziroma njeno matično podjetje Atlantic Grupa. Veliko nagrado za  digitalno strategijo je dobil projekt »Briljantna prebava«, ki ga je ustvaril Pristop. Veliko nagrado v kategoriji digitalnega oglaševanja pa je prejela tudi akcija »Pizza potizza«, delo Agencije 101.

Prijavljena dela je ocenjevala žirija pod vodstvom Barbare Randić, vodje tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija. V njej so bili še Sanja Likar, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja v Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja pri Pro Plus, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.