• Facebook
  • Twitter
  • RSS

eHrana.si po novem dostavlja hrano iz McDonald’sa

Podjetje eHrana, ki v prestolnici ponuja dostavo hrane s kolesi, bo po novem dostavljalo tudi hrano iz McDonald’sa. Pri projektu, ki se je uradno začel 4. junija, sodeluje tudi Mastercard. Za morebitne skupne oglaševalske akcije se še dogovarjajo.

Kot je za MM povedala Ana Godec, vodja marketinga v eHrani, so se dogovori o sodelovanju začeli novembra 2017, do uresničitve pa je prišlo letos maja. Zgodba, podobna storitvam Uber Eats, se bo letos torej nadaljevala v družbi največje verige s hitro prehrano na svetu.

»McDonald's je svojim uporabnikom v številnih večjih mestih po svetu omogočil dostavo hrane na dom in podobnemu trendu bi radi sledili tudi v Sloveniji. Naša storitev je trenutno vodilna na slovenskem trgu in z zanesljivim poslovanjem v preteklosti smo bili preprosta izbira za tovrsten korak.«

Dober odziv že ob napovedi projekta

Načrtujejo tudi »vzajemno« oglaševanje, torej bosta obe podjetji izkoristili svoje prodajne kanale za obveščanje kupcev o dodatni ponudbi. Za prihodnje skupne oglaševalske akcije trenutno še niso dogovorjeni.

Beležijo pa že uspehe na družbenih omrežjih in tudi v nadaljnje načrtujejo večino komunikacije preko Facebooka. »Novico o partnerstvu smo naprej objavili na naši strani na Facebooku. Odziv je bil neverjeten, objava je imela več kot 1800 komentarjev in 200 tisoč organskega dosega. Bili smo presenečeni.«

Iščejo partnerstva z večjimi podjetji

Partnerstva oziroma soznamčenje je eden izmed svetovnih trendov. S skupnimi akcijami so na primer skupaj nastopili Burger King in Google (in prejeli precej nagrad) ter Spotify in Mars. Tudi eHrana po besedah sogovornice kot manjše podjetje v razvoju aktivno išče partnerstva z večjimi podjetji.

»Partnerstvo z McDonald’som bo zagotovo pozitivno vplivalo na poslovanje obeh podjetij. V kampanji sodelujemo tudi s podjetjem Mastercard Slovenija, s katerim si delimo vizijo po vzpostavitvi izključno brezgotovinskega poslovanja, tudi to partnerstvo nam izredno veliko pomeni.«

V bližnji prihodnosti pričakujejo tudi partnerstvo s slovensko kurirsko storitvijo, ki bi prevzela samo izvedbo dostave hrane, poleg tega pa bo algoritme eHrane dodatno uporabljala tudi za dostavo pisemskih pošiljk.

Ehrana leto dni pozneje – že 110 tisoč registriranih uporabnikov

»Tipičen« uporabnik eHrana LIVE je star med 25 in 44 let in živi v Ljubljani. Kot nam zaupa Godčeva, je bil včasih tipičen uporabnik študent, danes pa se je uporabniška baza močno prestrukturirala in naročilo študentske prehrane dejansko predstavlja manjšino naročil. »Z vpeljavo storitve eHrana LIVE v središču Ljubljane smo pritegnili pozornost številnih podjetij, ki obroke naročajo v času malice in kosila.« 

Ob tem dodaja, da se podjetju z vstopom na trg logističnih rešitev, ki jih trenutno uporabljajo za upravljanje flote dostavljavcev, odpirajo nove možnosti za sodelovanje. »Naša želja je, da bomo pridobili financiranje za nadaljnji razvoj naših algoritmov, ki so lahko uspešno uporabljeni tudi na preostalih področjih dostave, kjer obstaja veliko povpraševanje po hitrosti dostave in optimizaciji poti, torej kurirskih storitvah, taksi službah in pošti.«