• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Publicis bo sodeloval na festivalu Cannes Lions 2018

Čeprav naj bi holding Publicis s svojimi agencijami do 1. julija 2018 »preskočil« vse oglaševalske festivale, bo na 65. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions prisoten s skoraj 90 zaposlenimi in 400 prijavljenimi deli.

Kot smo poročali tudi v MM-u, je Publicis lani oglaševalsko industrijo šokiral z napovedjo, da zaradi razvoja platforme Marcel ne bodo sodelovali na oglaševalskih festivalih do 1. julija 2018. Danes zjutraj pa so iz Publicisa sporočili, da sodelujejo s 400 prijavljenimi deli. Za 398 prijavnin bodo plačali naročniki oziroma poslovni partnerji, eno delo pa bodo vendarle prijavili sami.

Gre za akcijo »Trije plakati« (»3 Billboards«), ki je kot opozorilo nastala ob tragediji s požarom v stanovanjskem bloku Greenfell Tower v Londonu. BBH London, ki je zasnoval ta odmeven projekt, je torej edina agencija iz Publicisove mreže, ki je dobila zeleno luč za prijavo na oglaševalske oskarje.

Festivala se bo udeležilo tudi 86 Publicisovih zaposlenih, čeprav so sprva napovedali, da naj se do navedenega datuma ne bi udeleževali festivalov in konferenc. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, bo holding le dvajsetim zaposlenim plačal potovanje in nastanitev v Cannesu. Kar 66-im drugim zaposlenim so teden dni na Azurni obali plačali naročniki ali pa so ti celo plačali iz lastnega žepa, medtem ko nekateri Publicisovi kreativci sodelujejo kot žiranti in tekmovalci na tekmovanju mladih kreativcev Young Lions, kar pomeni, da jim stroške krijejo organizatorji festivala.

Na festivalu bodo  Nick Shaw, globalni kreativni direktor, Carla Serrano, glavna strateginja, in Publicisov direktor Arthour Sadoun predstavili beta verzijo platforme Marcel.