• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Cola vstopa v kategorijo pijač na rastlinski osnovi

Coca-Cola po novem v Evropi ponuja pijačo Adez, ki temelji na rastlinski osnovi, kar velja tudi za samo steklenico. Kot so povedali za Marketing magazin, predstavitev nove blagovne znamke sovpada z evolucijo Cola-Cole v družbo, ki ponuja najrazličnejše pijače.

»Embalaža je izdelana iz do 30 odstotkov materiala rastlinskega izvora in jo je vključno s pokrovčkom mogoče 100-odstotno reciklirati,« posebnost embalaže pijače Adez pojasnjujejo pri Coca-Coli.

Ob tem dodajajo, da igra sporočilo nove embalaže ključno vlogo pri naslavljanju potreb potrošnika in preprečevanju odpadkov ter hkratnemu zagotavljanju zaščite izdelkov med distribucijo. »Nenehno iščemo nove načine pakiranja naših izdelkov, s katerimi bi prispevali k zmanjševanju količine odpadkov ter porabe materialov in energije.«

Adez nima dodanega sladkorja in temelji na sestavinah, kot so mandlji, riž, soja in oves, vitamini in minerali, sladilo stevia ter sadni sok pri sadnih različicah.

V Sloveniji lahko izbiramo med dvema mešanicama v 250 mililitrski embalaži in štirimi okusi v 800 mililitrski embalaži. V Coca-Coli poudarjajo, da so novosti del Coca-Coline preobrazbe v družbo, ki ponuja najrazličnejše pijače (tako imenovano »Total Beverage Company«).

»Opažamo naraščajoči trend, da potrošniki iščejo možnosti za bolj raznoliko prehrano z rastlinskimi beljakovinami. Adez za potrošnike pomeni široko dostopno pijačo rastlinskega izvora, ki je lahko primerna za uživanje ob uravnoteženem zajtrku ali kadar koli čez dan.«

Dodajajo, da je predstavitev pijače Adez tudi odraz sprememb v okusu in preferencah potrošnikov. »Zavedamo se, da potrošniki želijo izbiro pri pijačah ob različnih priložnostih, zato jim ponujamo več možnosti, da na različne načine zadostimo njihovim potrebam ob različnih delih dneva.«

Blagovna znamka Adez sicer izvira iz Argentine, kjer je bila ob predstavitvi na trgu leta 1988 znana pod imenom AdeS (»alimentos de soya«, pozneje »alimentos de semillas«). Družba The Coca- Cola Company je blagovno znamko prevzela marca 2017 in jo preoblikovala za evropski trg.