• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vodič po tretji fazi digitalizacije

Pri Marketing magazinu je izšel slovenski prevod knjige Stevena Van Belleghema Stranke pojutrišnjega dne (Customers the day after tomorrow). Obvezno branje za vse, ki ne bi radi izgubili kupcev v svetu umetne inteligence, botov in avtomatizacije.

»Vsi znaki kažejo v isto smer. Smo na začetku nove faze v digitalni evoluciji. V prvem obdobju so informacije postajale dostopne na spletu. Druga faza se je vrtela okoli mobilne tehnologije in novih oblik komunikacije. Tretjo fazo bosta zaznamovali avtomatizacija in umetna inteligenca,« v uvodu piše Van Belleghem.

Če je bila ključna beseda prejšnje Van Belleghemove knjige Ko digitalno postane človek (2017) mobilno, potem je rdeča nit knjige Stranke pojutrišnjega dne umetna inteligenca. Med drugim Van Belleghem v njej piše o nepotrebnem strahu pred umetno inteligenco, novem nakupnem procesu in neučinkovitosti družbenih omrežij pri podpori kupcev.

Da pa se ne bi prenaglili (ali zaspali), vam ponuja zaključno misel: »Sanjajte o prihodnosti, vendar uporabite, kar imate na voljo danes.«

Avtor knjige Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, akademik, avtor in predavatelj. Napisal je tri poslovne uspešnice. Knjiga Voditelj dialogov (izdal MM) je bila leta 2010 imenovana za najbolj inovativno marketinško knjigo leta. Knjiga Ko digitalno postane človek je bila leta 2015 izbrana za najboljšo knjigo leta o marketingu. Po vsem svetu so je prodali več kot 100.000 izvodov in je prevedena v devet jezikov. Steven Van Belleghem je v Sloveniji na konferenci medijskih trendov SEMPL nastopil že dvakrat, bil je tudi glavni gost lanskega Diggita.

Knjigo lahko po ceni 29 evrov naročite na elektronskem naslovu [email protected]