• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žirijo Effie Slovenija 2018 bo vodila Tina Kumelj

Odprte so prijave za deveto tekmovanje v tržno-komunikacijski učinkovitosti Effie Slovenija. Prijavljena dela bo ocenjevala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodila Tina Kumelj, direktorica marketinga v Ljubljanskih mlekarnah. Zadnji rok za prijavo akcij je 5. november 2018.

Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018 in direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn.

»Pričakujem prijave, ki bodo nedvoumno pokazale, da dobre, inovativne, kreativne ideje, ki izhajajo iz poznavanja trga, vpogleda potrošnika, kot so pričakovanja, potrebe, nakupno vedenje in medijska potrošnja, in so osnovane na pravilno zastavljeni marketinški strategiji, ter izvedene na pravi način, prispevajo k vrednosti poslovanja,« je za MM povedala Tina Kumelj. Žiriranje vidi tudi kot priložnost, da marketinški strokovnjaki z veliko izkušnjami in referencami, skozi proces žiriranja primerov dobre prakse, sooblikujejo marketinško stroko.

»Veselim se konstruktivnih razprav in možnosti, da bomo ob pregledovanju prijav dobili pravi vpogled v stanje stroke danes in kako daleč smo jo razvili v zadnjih desetletjih. Javno bomo nagradili tiste, ki delajo najboljše, najučinkovitejše projekte, ki prispevajo k razvoju marketinške funkcije, ne samo panožno ampak tudi utrjujejo njen pomen v poslovnem svetu,« pravi Tina Kumelj.

6. decembra 2018 bo žiriranje najprej opravila prvostopenjska žirija, v kateri so poleg Kumeljeve še Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje v A1 Slovenija, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, Tine Lugarič, kreativni direktor v agenciji Luna\TBWA, Gregor Memedović, direktor Next Medie, Nataša Mithans, direktorica Varea, Jasna Potrata, vodja oddelka za komunikacije v Innovatifu, dr. Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga v Pivki perutninarstvo, Irena Setinšek, izvršna direktorica v Mediani, in doc. dr. Urška Tuškej Lovšin, docentka na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na FDV.

Akcije v ožjem izboru bodo 2. februarja 2019 ocenjevali še člani drugostopenjske žirije. V njej so na čelu s Tino Kumelj še Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, Romana Dernovšek, predsednica uprave Loterije Slovenije, Mateja Gramc Debeljak, direktorica PHD Slovenija, Matjaž Klipšteter, direktor Taktika, Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija, Aleš Muhič, direktor trženja v Pro Plusu, Petra Muth Zupanc, direktorica tržnega komuniciranja v Pristopu, Boštjan Napotnik, kreativni direktor v Futuri DDB, Samo Ošina, direktor strateške poslovne enote množični trg v Telekomu Slovenije, Viktorija Radojević , izvršna direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, Jernej Špende, strateški direktor v Grey Ljubljana, in Eva Šterk, vodja strateškega načrtovanja v Publicis One Slovenia.

»Od prve podelitve slovenske Effie nagrade je minilo že 16 let. V tem času se je kakovost marketinških in tržno-komunikacijskih projektov dvignila na zavidljivo raven, zato pričakujem, da bo žirija tudi letos imela zahtevno delo. Verjamem, da bomo v ocenjevanje prejeli veliko kakovostnih prijav, ki bodo dokazovale, da so marketinški proračuni naložbe, ki imajo dokazano donosnost,« poudarja Kumljeva. Effie je priložnost, da marketinške ekipe in agencije dokažejo, da imajo tržno-komunikacijske aktivnosti, zasnovane in izvedene na pravi način, pozitiven vpliv na poslovni rezultat podjetja.

Prijavitelji lahko dela prijavijo v osmih izdelčnih in storitvenih kategorijah ter v šestih posebnih kategorijah.