• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Medijska blagovna znamka leta je Spotify

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so za medijsko blagovno znamko leta razglasili glasbeno storitev Spotify. V imenu podjetja (in njegovih tri tisoč zaposlenih) bo nagrado prejel Daniel Ek, Spotifyjev soustanovitelj in direktor.

Foto: Pixabay

»Spotify je spremenil način, kako poslušamo glasbo. V desetih letih je Daniel z ekipo ustvaril storitev, ki je preoblikovala prihodnost medijev in spremenila način, kako izvajalci in blagovne znamke komunicirajo s svojimi občinstvi,« je povedal Phillip Thomas, predsednik festivala.

Spotify je danes največja platforma za predvajanje glasbe na svetu, saj ima 170 milijonov uporabnikov v 65 državah. Po mnenju številnih ima leta 2008 ustanovljeno podjetje veliko zaslug za »prebujenje« glasbene industrije, ki je bila dolga leta v krizi. Lani je bil Spotify v Cannesu nagrajen s šestimi levi.

Spotifyjev poslovni model temelji na dveh različicah, in sicer brezplačni (in z oglaševanjem podprti) in plačljivi, ki omogoča večjo personalizacijo. Spotify se je proslavil tudi kot eden izmed mojstrov soznamčenja. Oglaševalci radi sodelujejo s Spotifyjem zaradi zelo vključenih uporabnikov, kar omogoča pridobivanje gore podatkov na podlagi glasbenega okusa.

Nagrado bodo podelili na večerni podelitvi 20. junija, tretji dan festivala.