• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ameriške najstnike bolj kot Facebook zanimata YouTube in Instagram

Ugotovitve raziskovalnega podjetja Pew Research Center kažejo, da najstniki v ZDA vedno bolj opuščajo uporabo Facebooka. So pa »nori« na YouTube, Instagram in Snapchat.

Foto: Pixabay

Še pred ugotovitvami je treba poudariti dejstvo, da je v raziskavi »Najstniki, družbena omrežja in tehnologija« sodelovalo le 750 ameriških najstnikov. Kljub skromnemu vzorcu se po mnenju številnih strokovnjakov začenja uresničevati tisto, kar so napovedovali že dolgo. Že februarja smo poročali o sicer (vnovični) Facebookovi veliki rasti prihodkov, a padcu uporabnikov na pomembnih trgih ZDA in Kanade.

Mladim v starostni skupini od 13 do 17 let se očitno zdijo bolj »kul« Instagram, Snapchat in YouTube. Facebook naj bi uporabljala le polovica (51 odstotkov) sodelujočih v raziskavi, kar je petina manj kot leta 2015. YouTube po drugi strani uporablja 85 odstotkov sodelujočih, Instagram 72 odstotkov, Snapchat pa 69 odstotkov. Četudi posplošimo omenjeni »trend« bežanja najstnikov s Facebooka, ima največje družbeno omrežje na svetu 2,2 milijarde mesečnih uporabnikov.

Med drugim so raziskovalci ugotovili še, da ima zdaj dostop do pametnega telefona 95 odstotkov najstnikov (ob zadnji raziskavi leta 2015 pa 73 odstotkov), 45 odstotkov pa jih lahko dostopa do spleta »skoraj takoj«.