• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delovna mesta tedna

Tokrat manj novih delovnih izzivov v agencijah, a vseeno veliko priložnosti v marketingu.

Agencija 101v svoje vrste vabi asistenta vodje projektov (m/ž).

Nestlé Adriatic išče vodjo ključnih kupcev (m/ž). Glavni namen delovnega mesta je doseči poslovne in prodajne cilje ter optimizirati naložbe v trgovine v določenih kategorijah za dodeljene stranke. Prijave sprejemajo preko uradne spletne stranipodjetja, kjer je tudi več informacij o delovnem mestu.

Agencija iPROM išče dva front-end razvijalca (m/ž) za integracijo in implementacijo raznih oglaševalskih ter analitičnih sistemov v tehnologijo iPROM Cloud ter razvoj uporabniških vmesnikov za interne sisteme. Prijave sprejemajo prek spletnega obrazca.

Igralniško podjetje HIT v svoje vrste vabi vodjo centra za spletno igralništvo (m/ž) za pripravo predloga izbora ustrezne tehnologije, ki bo ustrezala potrebam razvoja v skladu s sprejeto strategijo. Prijave sprejemajo do 5. junija 2018 na elektronskem naslovu [email protected].

Podjetje AER, ki se ukvarja z distribucijo elektronskih cigaret, zaposli tržnika na družbenih omrežjih (m/ž)in urednika spletnih vsebin (m/ž). Prijave na obe delovni mesti sprejemajo le preko zaposlitvenega portala MojeDelo.com.

Krka nudi priložnost tekstopiscu (m/ž), ki bo ustvarjal idejne koncepte za oglaševalske akcije in pisal marketinška besedila za različne naslovnike. Prijave sprejemajo le preko zaposlitvenega portala MojeDelo.com.

Manner išče asistenta v prodaji (m/ž), ki bo skrbel za podporo prodajnim aktivnostim v Sloveniji in širši regiji nekdanje Jugoslavije in Albanije, vključno s koordinacijo sodelujočih agencij. Prijavite se lahko do 15. junija 2018 preko zaposlitvenega portala MojeDelo.com.

Styria Marketplaces oziroma spletna oglasnika bolha.com in MojeDelo.com v svoje vrste vabita vodjo digitalnih projektov (m/ž), ki bo prevzel velik del tržnega komuniciranja blagovne znamke MojeDelo.com, kjer tudi sprejemajo prijave.

Studio Modernaišče vodjo prodajnega kanala telemarketing (m/ž), ki bo imel za nalogo razvoj prodajne strategije omenjenega kanala. Prijave pošljite do 10. junija 2018 na elektronski naslov [email protected].