• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada za marketinško odličnost 2018 gre Drogi Kolinska

Društvo za marketing Slovenije je na 23. Slovenski marketinški konferenci podelilo nagrade za marketinško odličnost. Med devetimi finalisti so nagrajena podjetja Knauf Insulation, ZKOTZ (ki ustvarja blagovni znamki Goat Story in Equa) in Droga Kolinska, ki je prejela tudi veliko nagrado za marketinško odličnost 2018.

Foto: Nejc LAsič

Droga Kolinska (del Atlantic Grupe) si je naziv velikega zmagovalca nagrade marketinška odličnost 2018 po besedah organizatorjev prislužila z nastopom v panogi, v kateri deluje, kjer je eno izmed najbolj inovativnih podjetij na trgu, saj pogumno vstopa v nove kategorije ali pa jih celo ustvarja. Pri tem poudarjajo, da podjetje deluje na štiridesetih svetovnih trgih.

»Najprej bomo močno utrdili vse spremembe, ki smo jih izvedli v letu 2017 in na začetku letošnjega leta. Nova organizacija, razvijanje kompetenc in uvedba novih orodij namreč potrebujejo čas, da se utrdijo. Hkrati bomo krepili kulturo, ki postavlja potrošnika v središče razmišljanja podjetja, ter gradili vpliv in strateški položaj marketinga,« pravijo v podjetju Droga Kolinska.

Delo navznoter se kaže na zunaj

Poleg nagrajencev so bili v ožjem izboru še podjetja Ceneje, DEWESoft, Doba Fakulteta, A1 Slovenija, Petrol in Zavarovalnica Triglav. »Vse, kar podjetja naredijo navznoter, se kaže na zunaj. Vsak izmed finalistov je na svojem področju naredil zelo velike korake naprej, predvsem z interno marketinško organizacijo in z nastopom na trgu. Podjetja so postala precej bolj ambiciozna in pogumna. Hkrati pa marketinga ne razvijajo zgolj znotraj podjetja, ampak dvigujejo raven in pomen marketinške stroke v poslovnem svetu in družbi,« je ob podelitvi nagrad povedal dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije in predsednik komisije za nagrado marketinška odličnost. 

DMS je nagrado za marketinško odličnost podelil četrto leto zapored.