• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Radi smo več kot fer«

V naslovnem intervjuju 444. Marketinga magazina smo se pogovarjali s Petrom Osojnikom, vodjo marketinga in komunikacij pri Hofer Slovenija. Zanimali so nas njegove izkušnje v ameriškem Aldiju, izzivi, s katerimi se trenutno sooča njegova marketinška ekipa, in tržno komunikacijske aktivnosti, s katerimi nagovarjajo slovenske kupce.

Trgovska družba Hofer v Sloveniji deluje dvanajst let in je v tem času precej prispevala k spremenjenemu razmerju sil med vodilnimi trgovci. Trenutno ima 83 poslovalnic in dosega okoli 12-odstotni tržni delež med živilskimi trgovinami. Slovenske kupce je dodobra navadila na misel, da kakovost ni nujno draga, kar poudarja tudi v svojem tržnem komuniciranju. Podjetje je pred približno desetletjem za svoj sedež izbralo Lukovico, kjer so poskrbeli tudi za učinkovit logistični sistem.

Tam vas pričakajo tudi v prepoznavno Hoferjevo modro barvo odeti tovornjaki, pravi premični oglasni panoji, ki sporočajo o »kakovosti po fer ceni«. O tem smo se pogovarjali s Petrom Osojnikom, ki se je po treh letih delovanja v Aldijevi nabavi v Chicagu vrnil v slovenski Hofer in prevzel vlogo vodje marketinga in komunikacij.

»Največji izziv, s katerim se po mojem mnenju sicer ne spopadamo samo mi, je nezvestoba kupcev. Povprečen slovenski kupec živila kupuje v štirih različnih trgovinah, zato je velik izziv, kako prepričati kupce, da jim tega ni treba početi in da lahko obiščejo le Hofer in tam dobijo vse, kar potrebujejo,« pripoveduje Osojnik.

V aktualni številki objavljamo številne prispevke, ki obravnavajo odnose med naročniki in njihovimi agencijami ter predstavljamo podatke o poslovanju agencij v 2017. Preberete si lahko tudi prispevek o drugačnem načinu sodelovanja z zunanjimi izvajalci v nakupovalnem središču Citycenter Celje. Ker v »klasičnih« agencijah niso našli ustreznega sogovornika, so se odločili, da bodo lastne dogodke začeli snovati sami. 

Bili smo na festivalu Dubai Lynx, kamor agencije večinoma pošiljajo mlade, ki jim je še mogoče »prodati preživeto formulo festivala in jih prepričati, da vstopajo v svet kreative, norih zabav in privilegirane ekscentričnosti«.

Obiskali smo tudi globalni festival medijev Festival of Media Global, nekakšnem mednarodnemu SEMPL-u, ki pa ga ta – brez lažne skromnosti – že močno prekaša.

Napovedujemo 07. Diggit, kjer bo nagrado zlati likalnik za dosežke v digitalnem marketingu prejel soustanovitelj Celtre Matevž Klanjšek. Za MM je priznal, da preprosto ljubi oglaševanje. 

MM NOVICE

A1 predstavil svojo novo spletno publikacijo Mozaik

07. DIGGIT: Veliko dogajanja, malo oddiha

AdEx 2017: 18-odstotna rast digitalnih naložb

KOLUMMNE

Denis Oštir: Zamujeni vlak drugega zaslona

Janja Božič Marolt: Moč avtomobilske blagovne znamke

Petra Krulc: Energija premaga talent

Aljoša Bagola: Kako ne izgoreti?

MED AGENCIJAMMI

Matevž Klanjšek, prvi dobitnik zlatega likalnika

Agencija jutrišnjega dne ustvarja tudi lastne proizvode

»Če želiš biti pri svojem poklicu igriv, se moraš igrati«

MED ZNAMMKAMI

Citycenter Celje vsaj enkrat na leto dviguje prah v Sloveniji

LON: Ko stara podoba »odleti«

Ali pretirana regulacija ogroža blagovne znamke?

InterContinental: globalno prisotni, lokalno relevantni

DIGITALNO

Mercator predstavil svojo mobilno denarnico

Uberizacija zdravstva ali primer Medicohealth

Uveljavljena podjetja vračajo udarec

FESTIVALSKI TURIZEMM

Dubai Lynx ali klasično oglaševanje v globoki krizi

Zlati boben se vrača v Portorož

FOMG: Medijski trendi na modni pisti

F8: Poudarek na varnosti podatkov

PODIM: Kreativno podjetniško ustvarjanje

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

SKOJ: Nabiranje komunikacijske kondicije za spremembe

IPPR: Odnosi z javnostmi so način življenja

MMEDNARODNO

Bledi časopisi in bleščeče venere

Povabimo potrošnike k sodelovanju

Ora-ïto, najmlajši superzvezdnik med oblikovalci