• Facebook
  • Twitter
  • RSS

IZI – znamka, ki ne komplicira

Telekom Slovenije je v sodelovanju s Pristopom te dni predstavil osveženo podobo blagovne znamke mobilnih storitev IZI, ki jo spremlja tudi obsežna oglaševalska akcija.

»Verjamemo, da smo znamki IZI z osveženo podobo in poenostavljenim imenom dali nov zagon, repozicioniranje oziroma osvežitev znamke pa je bilo s poslovnega, prodajnega in komunikacijskega vidika pomembno predvsem zaradi večjega razlikovanja na trgu,« so za MM povedali v Telekomu Slovenije.

Grafični del prenovljene blagovne znamke IZI je delo španske agencije Pointbleu Design s sedežem v Barceloni. »Za sodelovanje z mednarodnimi strokovnjaki smo se odločili zato, ker smo želeli svež pogled na blagovno znamko, ki ne bi bil obremenjen s specifičnimi značilnostmi slovenskega trga in zgodovino znamke,« izbiro pojasnjujejo pri Telekomu.   

V komunikacijskem delu predstavitve »novega« IZI-ja sodelujejo s Pristopom. Ponudbo predstavljajo s komunikacijsko akcijo, ki jo vidite in slišite na televiziji, radiu, spletu in prodajnih mestih. Prenovili so tudi spletnomesto www.izi.si, ob tem pa je IZI dobil tudi mobilno aplikacijo Moj IZI. Z novostmi v prvi vrsti nagovarjajo preproste in praktične uporabnike, ki potrebujejo osnovno ponudbo.

Dozdajšnjo oranžno barvo so nadgradili v rdečo. Logotip spominja na prejšnjega, vendar namesto zaobljenih robov uporablja mehkejše linije in je, kot pravijo pri Telekomu, »bolj moderen, mehak in prijaznejši«. »S tem smo ohranili prepoznavnost znamke in tople barve, prav tako smo ohranili čustvenček. Skratka, tudi na ravni podobe smo želeli IZI prikazati kot prijateljsko in prijazno znamko, ki so ji pomembni odnosi. Ne nazadnje, tudi navdih za novi logotip je bila IZI komunikacija med dvema posameznikoma, ki govorita na prijeten način.«

Ob tem dodajajo, da nova podoba prinaša svežino in jasnost v komuniciranju, Izi se bo še naprej pozicionirala kot prijazna in preprosta blagovna znamka, ki »ne komplicira«.