• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Effie Index 2018: Najučinkovitejši oglaševalec je Unilever, blagovna znamka pa Pepsi

Glede na globalni indeks učinkovitosti Effie 2018 je najučinkovitejša blagovna znamka Pepsi, najučinkovitejši oglaševalec Unilever, najučinkovitejša agencija pa kolumbijski Sancho BBDO.

Foto: Twitter

Indeks učinkovitosti Effie razvršča najučinkovitejše oglaševalske agencije, oglaševalce in blagovne znamke na podlagi osvojenih nagrad na več kot štiridesetih lokalnih tekmovanjih za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie.

Med agencijami, ki so del oglaševalskih mrež, je največ točk na tekmovanjih Effie osvojila kolumbijska agencija Sancho BBDO, na drugem mestu je dubajska FP/DXB,na tretjem pa indijska agencija MullenLowe Lintas. Med neodvisnimi oglaševalskimi agencijami vodi madžarska agencija ACG, sledita argentinska agencija Madre in ukrajinska KinografPristop je z 28 osvojenimi točkami zasedel 21. mesto. Pri tem naj omenimo, da je bil na primer ameriški »težkokategornik« Droga5 na 12. mestu.

Med agencijskimi mrežami je najučinkovitejša McCann Worldgroup, na drugem mestu je BBDO Worldwide, na tretjem pa Ogilvy. Tri najučinkovitejše blagovne znamke, kot jih je izmeril indeks učinkovitosti Effie, so PepsiMcDonald’s (35) in Coca-Cola , trije najučinkovitejši oglaševalci pa Unilever, Pepsijevo matično podjetje Pepsico in Nestlé.

Lestvice si v celoti lahko ogledate tukaj