• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V tekmi za nagrade marketinška odličnost je devet podjetij

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je objavilo seznam finalistov za nagrade marketinška odličnost. Nagrade bodo podelili 29. maja v okviru Slovenske marketinške konference (SMK) v Portorožu.

Veliko nagrado za marketinško odličnost je lani prejela Steklarna Hrastnik.

Z nagrado marketinška odličnost nagrajujejo podjetja/organizacije, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in s prepletanjem različnih poslovnih funkcij znotraj podjetja udejanjajo marketinško razmišljanje v svoje poslovanje in celostno strategijo podjetja.  Finalisti nagrade marketinška odličnost 2018 so:

  • Kategorija podjetij, ki v glavnem poslujejo v B2B segmentu: Ceneje, DEWESoft in Knauf Insulation
  • Kategorija mala in srednja podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: Doba Fakulteta in ZKOTZ (ki ustvarja blagovni znamki Goat Story in Equa
  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: A1 Slovenija, Droga Kolinska, Petrol in Zavarovalnica Triglav

V vsaki posamezni kategoriji bo podeljena po ena nagrada (skupaj 3 nagrade), hkrati pa bo izmed vseh treh zmagovalcev izbran glavni zmagovalec, prejemnik velike nagrade marketinška odličnost. Končna odločitev o zmagovalcih in prejemnikih nagrad bo znana v torek, 29. maja, na večerni podelitvi prvega dne Slovenske marketinške konference.