• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razpis: STO namenja več kot 200 tisoč evrov za novo krovno platformo

Slovenska turistična organizacija (STO) išče agencijo za zasnovo nove krovne komunikacijske platforme pod blagovno znamko I feel Slovenia. Razpis je odprt do 20. junija 2018, zanj pa namenjajo 201.300 evrov (z DDV).

Foto: Pixabay

STO želi oblikovati sodobno komunikacijsko platformo pod obstoječo blagovno znamko I feel Slovenia, ki bo predstavljala osnovo za komunikacijsko podporo marketinškim ciljem STO. »Kreativna rešitev bo v organizaciji STO predstavljala komunikacijsko platformo za celo(s)tno komuniciranje na krovni ravni slovenskega turizma za obdobje naslednjih 3 do 5 let,« so povedali za MM. STO tako išče komunikacijsko idejno rešitev (tako imenovano »Veliko idejo«), ki bo učinkovito komunicirala zgodbo »Slovenijo čutim kot zeleno butično destinacijo.

Več o razpisu si lahko preberete tukaj.