• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#Proud to be me – nepopolna popolnost

Liscina oglaševalska akcija ob predstavitvi poletne kolekcije kopalk »#Proud to be me« ima tudi pomembno družbeno komponento. Glavno sporočilo akcije je, da smo prav zaradi raznolikosti zanimivejši in čudoviti, predvsem pa enkratni.

»Kako zapeljati promocijo nove poletne kolekcije kopalk? Tako, da vanjo vključiš še ozaveščevalno noto in v središču prestolnice pripraviš flashmob dogodek z dekleti različnih postav, ki jih oblečeš v te kopalke,« pojasnjujejo pri Lisci. Akcijo so poimenovali »#Proud to be me« in poleg promocije nove kolekcije opozarja tudi na težave, ki jih imajo številne ženske s sprejemanjem svojih teles.

Zbrali so 18 deklet, med katerimi ima prav vsaka zgodbo, ki jo je tako ali drugače zaznamovala in zaradi katere se sprva v svojem telesu ni počutila najbolje. Pri organizaciji dogodka in ustvarjanju video oglasa so sodelovali z agencijo digiGRAL.

»Zelo smo ponosni, da smo imeli priložnost biti del projekta, ki ženskam sporoča, da so v svoji »nepopolnosti« popolne. Da smo imeli priložnost spoznati in začutiti energijo teh deklet, ki jim dolgo ni bilo lahko v svoji koži, zdaj pa so tu in se ponosno ter brez zadržkov sprehajajo po Prešernovem trgu v kopalkah in sporočajo svetu svoje stališče: #proud to be me,« je povedala Maja Šest, vodja video produkcije v digiGRALu.