• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nihče si ne zasluži biti turistična znamenitost

Berlinska kreativna agencija AvL/SE je za dobrodelno organizacijo Pro Wildlife ustvarila serijo tiskanih oglasov z izzivalnim sloganom »Vsako delo je boljše od dela turistične znamenitosti«. Gre za podobe eksotičnih živali v nenaravnih situacijah.

Poletje se bliža, s tem pa tudi čas dopustov v eksotičnih deželah. Idealen čas za akcijo na spletu, zunanjih oglasnih površinah in v tiskanih medijih. Ta opozarja na kruto ravnanje z živalmi v delih Azije, Afrike in Latinske Amerike. Slogan »Vsako delo je boljše od dela turistične znamenitosti« so ustvarjalci dopolnili s stavkom: »Ukinimo dosmrtni zapor.«

André Aimaq, izvršni kreativni direktor in soustanovitelj agencije AvL/Saint Elmo, se je za hiperrealistične podobe odločil z razlogom. »Naročnik nam je dal nalogo, da ustvarimo delo, ki bo mimoidoče šokiralo. Zato smo ustvarili nov svet, ki opazovalca ujame in zmoti,« je izjavil v sporočilu za javnost.