• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Ali to počneš in je tvoja kreativna rešitev fantastična ali pa je sranje.«

Prvi zlati likalnik za digitalno osebnost leta, ki ga bodo podelili na konferenci Diggit, prejme Matevž Klanjšek, soustanovitelj in vodja produktnega razvoja v podjetju Celtra. Na svetovni trg mu je uspelo prodreti predvsem na podlagi učinkovitega prepleta med digitalnimi komunikacijami in pristnim človeškim stikom.

Težko je razumeti digitalno tehnologijo kot učinkovit pripomoček in orodje pri kreativni rešitvi. Bolj kot kar koli drugega si jo drznemo nadomestiti s povsem preprostim človeškim stikom. Zlati likalnik, priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji, si zato zasluži nekdo, ki tega stika ne podcenjuje. Prav nasprotno – razume, da je za edinstveno izkušnjo in blagovno znamko nujno treba razumeti najpreprostejše stvari pri ljudeh. To lahko narediš s pomočjo digitalnega, a še vedno si to ti.

O svojem največjem prispevku k razvoju oglaševalske tehnologije tako v Sloveniji kot tudi globalno

»V ljubezni do oglaševanja. Iz te ljubezni potem zrastejo dobri produkti, za katerimi je čista in iskrena želja po boljšem oglaševanju. In samo iz take ljubezni lahko zrastejo produkti, ki so zares dobri za oglaševanje in oglaševalsko industrijo.«

O spletu dejavnikov, ki so Celtro kot eno redkih slovenskih podjetij popeljali na svetovni trg

»Želja, vztrajnost, strast, radovednost, vizija in sreča. V tem vrstnem redu.«

O problemih adblockerjev z mobilnim oglaševanjem

»Vpliv adblockerjev na oglaševalsko industrijo je velik, ni pa odločilen. Odpira pa kar nekaj pomembnih vprašanj glede prihodnosti digitalnih vsebin. Praktičen efekt adblockerjev na oglaševanje se namreč kaže predvsem v krepitvi monopola Facebooka in Googla ter s tem stiski manjših producentov. S tem se drastično spreminja pokrajina digitalnih vsebin, ki postajajo vse bolj dolgočasne, predvidljive in – na žalost – poneumljajoče.«

Celoten intervju si boste lahko prebrali v naslednji številki Marketing magazina.